Se fuld version : Lyskrans
På min tur ud i det gyldne efterår fik jeg lommerne fyldt op med agern og favnen fuld af grene med små ellekogler med hjem. Sammen med de sidste små knopper fra Fairy-rosen har de små kogler nu fået plads på mine lysestager som lyskranse. På en lille ring af pap satte jeg de små kogler fast hele vejen rundt med en limpistol, - derefter trak jeg rosenknopperne på et stykke ståltråd og stak dem ned i hullet mellem hver kogle.
Små bitte stykker af en forgyldt hortensia-frøstand blev så stukket ned mellem roserne, før et lille pift af glitterspray på koglerne satte prikken over i’et.
Hvor er det bare fantastisk det, der kommer fra dine hænder. (bdk
hundeuld
03-11-2007, 20:55
Det kan du også (bdk jeg har lagt den i download((O))
Hjørdis Jensen
03-11-2007, 21:58
(bdk Hvor er de smukke Parkie ! (bdk Utroligt som du kan nusse med alle de små kogler og knopper,og få det dejligste ud af naturen !
(k)
Charitas
03-11-2007, 22:31
Hvor er de bare skønne parkie (z) den fantasi du går rundt med er helt i særklasse du er vild god til at bruge naturens skønne ting til at udsmykke et hjem med hvis man dog bare havde halvdelen af den fantasi (bdk
Tak for hvert et rosende ord,
det varmer som bare pokker,
for alt mens jeg fræser rundt på Guds jord,
I strikker utallige sokker.
Hvor gerne jeg end ville – give en hånd,
maskerne – desværre jeg taber,
På Rokken vi knytter dog stærke bånd,
af det vi med hænderne skaber.
ingeborg
04-11-2007, 09:38
Virkelig fllot lyskrans
og smukt digt
hvor du dog kan Parkie (bdk
hundeuld
04-11-2007, 09:47
Tak Parkie det varmer også den anden vej..(k)
Åhhh... Parkie som du dog kan. Både med ting fra naturen, men så sandelig også ord. Hatten af for dig igen igen igen....... (bdk
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.