Se fuld version : Mangler opskrift på Boleo
Er der en der har en opskrift på en lille Boleo til str 0-3 md --eller en ide til hvordan jeg lige griber det an.Var i min lokale strikkebutik og bladrede alle opskrifter igennem---og fandt faktisk ikke nogen .Har købt sisu garn (strømpegarn) men har da lidt på lager i andre strikkefastheder.
VH
Hellet
hundeuld
23-10-2007, 12:59
Prøv at gå ind og se den her
http://www.hundeuld.dk/rokker%20barn.html
noget anderledes, men den er skide god for barnet, og nem at få på, og masser af plads til at røre sig i...
Den er bare så sød hundeuld-----(K)Men den er hæklet(#X"#§) og det er jeg ikke god til---føler jeg brækker fingerne når jeg prøver.Kan lige klare en kant på strik.Iden var god---Men du kunne jo ikke vide at jeg ikke er "hækler".Jeg overvejer at strikke en forkortet trøje med hulmønster--blondekant ? Håber det fungerer.
Men Tak for hjælpen (har været inde og låne en del af dine skønne nemme opskrifter ((O)))
supersine669
23-10-2007, 20:27
Har du tjekket drops design? (Garnstudio)
Der har de tusindvis af gratis opskrifter.
Du kan tro jeg har--men intet der.Men ligemeget har strikket bag og forstykker og er igang med ærmer.Regner med at være færdig i morgen((O))Tror den bliver meget sød(nvb
Ja det er nu hurtigt med sådan en lille størrelse(x)Men kan godt lide den selvæøs
Nej hvor er den da bare sød.
hundeuld
29-10-2007, 21:58
uha NU må vi bare se hende i den æøs
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.