PDA

Se fuld version : hvor lære man det?

Sanne
30-09-2007, 20:52
jeg ville utrolig gerne lære at karte og spinde uld men det er så godt som umuligt, jeg har brugt de sidste 4 timer på at lede efter kurser og er efterhånden på grænsen til at give op, Håber virkelig at der er nogen her inde der kan hjælpe mig eller bare pege mig i den rigtige retning

renee
30-09-2007, 21:12
Hvis ingen der bo tættere på dig kan hjælpe, må du kom hos mig i Skævinge. Ellers kan du besøg håndværkermessen i Roskilde hallen næste weekend - ellers holder jeg en kursus i Sverige næste sommer. Venligst Renee

Sanne
30-09-2007, 21:45
jeg kommer helt sikkert om søndagen til messen i roskilde, hvis du også kommer der så kan vi jo snakke vidre om muligheder for at lære det, der.... og tusinde tak fr dit svar

Spelsauen
01-10-2007, 06:18
Hej Sanne

Vi er blevet en lidt uformel gruppe der lærer, at karte og spinde i Kr.Såby ved Hvalsø hver mandag fra kl. 19.00 - 22.00. Send en pb, hvis du er interesseret.

(H) Spelsauen

priyanka
14-10-2007, 13:34
wauuu, det kunne jeg da også godt tænke mig, men der er godtnok langt fra lolland, er der nogen der ved hvor det kan læres her på sydhavsøerne(:)

Ulla P
14-10-2007, 13:39
Du kan låne nogle rigtig gode bøger på biblioteket ... men det er hårdt at håndkarte.

Hvis dine hænder/håndled og arme kan holde til det, er bøgerne gode at gå ud fra.