Se fuld version : Hæklede tullesko
Jeg har fra en venindes mor fået en opskrift på nogle tullesko. Jeg har lavet 3 par nu. Og synes de er nemme at lave og rare at have på. jeg har lavet dem i stribet til mig selv.
Jeg sender gerne opskriften til dem der gerne vil have den.((O))
Mvh Irene
10880
10881
Er de strikkede eller hæklede ? Hvis de er strikkede kunne jeg godt tænke mig opskriften.
Disse tullesko er hæklede, da jeg ikke kan strikke
Hilsen Irene
supersine669
01-10-2007, 21:13
Jeg har 2 opskrifter på strikker sutter.
Hvis du sender en pb med din mail adresse, kan jeg sende dem til dig.
Ok .. Marie79 ... så kan jeg ikke bruge det ... jeg kan ikke hækle andet end oldemorsfirkanter...
Jeg har også lavet 2 par af tulleskoene, og endnu en veninde har bestilt et par. De er super nemme og hurtige at lave.
hundeuld
05-10-2007, 08:45
Ok .. Marie79 ... så kan jeg ikke bruge det ... jeg kan ikke hækle andet end oldemorsfirkanter...
Githa der er en herinde der har lavet nogen rigtig flotte indesko af oldemorsfirkanter, men hvem er det nu ..(Å)
(H)
Prøv at kikke her : http://www.loehmann.dk/haekling/
under : Hexagon-hjemmesko
Måske en mulighed.... ((O))
hilsen Torras
Er det muligt at jeg kan få opskriften, jeg er helt vild med dem.
Hvis det er muligt vil jeg også meget gerne have opskriften, jeg kan nemlig heller ikke strikke, kun hækle. MVH Lotte
hundeuld
05-10-2007, 13:14
(v)Ljus
Jeg leder videre efter den, for den er der et sted..(F)
supersine669
05-10-2007, 15:14
Send en PB med mail-adresse. Så får I opskrifterne.(bc)
Tak for velkomsten. Det er dejligt at man her kan få hjælp med mange forskellige ting.
MVH
Lotte
gitte andersen
05-10-2007, 21:41
hov glemte linket
http://www.strikesther.dk/SN/987
gitte andersen
05-10-2007, 23:24
faldt lige over denne opskrift i mine gemmer
humlevænget
14-09-2008, 16:59
Hej de ser skønne ud, kunne gdt tænke mig opskriften.
Bedste hilsener Marianne
Mai Britt
15-09-2008, 15:15
Jeg kunne enormt godt tænke mig opskriften på tulle skoene, de som er hæklede.
(24)
*172*
Jeg har fra en venindes mor fået en opskrift på nogle tullesko. Jeg har lavet 3 par nu. Og synes de er nemme at lave og rare at have på. jeg har lavet dem i stribet til mig selv.
Jeg sender gerne opskriften til dem der gerne vil have den.((O))
Mvh Irene
Vil du sende den til mig? Det er ved at være på tide med futter til fusserne. :)
haledyr.dk@gmail.com
haledyr: du skal ikke give din mail adr i åbent forum da du risikere at få en masse spam mail, men derimod sende en privat meddelse til vedkomne.
Jeg ved ikke om i ikke har set det, men Marie79 er ikke medlem længere
Det ved jeg men der er andre der har fået opskriften så det kunne være de kom på banen, har sendt en pm til maj77 hun har lavet dem
helt ok, det var bare lidt ærgeligt, hvis i sad og ventede på at Marie79 skulle komme på banen
Hej Alle sammen.
Jeg er ny herinde og vil gerne vide hvad en pb er.( Når I skriver send mig lige en pb, så sender jeg opskriften)
Kh Lis
vandhunden
17-10-2008, 16:39
når du trykker på personens navn kommer oplysninger om personen frem her står send en personlig besked til ??her trykker du, her skriver du feks din mail adresse så er det kun modtageren der kan se beskeden, på den måde kan der sendes f.eks en opskrift.
((O))
Det ved jeg men der er andre der har fået opskriften så det kunne være de kom på banen, har sendt en pm til maj77 hun har lavet dem
Hejsa. Jeg lånte opskriften af en veninde, som bestilte et par sutter. Den var vistnok fra Hjemmet. Jeg burde have leveret den tilbage til hende, men jeg skal nok prøve at kigge i mine gemmer, om jeg stadig har den, og så vender jeg tilbage til jer.
Tak til Vandhunden. Kh Lis
vandhunden
19-10-2008, 09:56
jeg har både hæklede og strikkede tulle sko , jeg har funden på drops hvis ikke de er der mere sender jeg gerne .
vandhunden
20-10-2008, 00:31
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=105&d_id=37&lang=dk her er de hæklede tulle sko((O))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.