PDA

Se fuld version : Hjælp til opskrift

blomst
22-09-2007, 08:47
(sos)

Hej

Er der en der vil hjælpe mig med at gennem læse en opskrift på en trøje, mit problem er at jeg ikke kan forstå hvordan jeg strikker kraven, desværre kan jeg ikke give opskriften her på nettet da det er en design opskrift, så jeg skal lave en kopi og sende til vedkommende, mit problem er at når jeg tager ind til hals så kommer der store huller, når jeg strikker som jeg læser opskriften, og ifølge opskriften skal der ikke tages masker op, men strikke dem der er tilbage på pinden,.

Håber der er en der vil hjælpe.

Venlig hilsen
Blomst

OPR1
22-09-2007, 09:57
Du er velkommen til at maile opskriften til mig, så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe. Send mig en pb så får du min mailadresse

blomst
22-09-2007, 10:03
Hej galleri

Har sendt en PB til dig.

Venlig hilsen
Blomst

OPR1
22-09-2007, 10:22
Jeg har sendt min mailadresse til dig - så må vi se om ikke det kan lykkes at knække koden (:)

blomst
23-09-2007, 08:57
Nu har jeg ved hjælp af Galleri, fundet en løsning på mit problem med halsen på min trøje, det er en opskrift fra Pulsen Design Model 3037, er der andre der har strikket den, for så vil jeg gerne høre fra jer, for og høre hvordan i har strikket halsen.

Galleri du skal have tusind tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Blomst

hundeuld
23-09-2007, 09:46
Dejligt i hjælper hinanden, men kan i ikke lægge det herind, hvordan i gjorde, så der er flere der kan få hjælp...(k)

OPR1
23-09-2007, 10:24
Blomst og jeg snakkede sammen i går og ved fælles hjælp fandt vi ud af at der måtte være en fejl i opskriften

blomst
23-09-2007, 12:14
Jeg kan jo ikke rigtig ligge opskriften ind da det er en design opskrift, men jeg har lavet en "ny" opskrift på hvordan jeg har lavet trøjen, da der efter min og Galleri mening må være en fejl ved halsen, ydermere er der også fejl i mønsteret på ærmerne, derfor er jeg interesseret i at høre fra andre der har strikket denne model (Pulsen 3037 Jumper med krave i helpatent), det kan være at jeg ikke læser opskriften rigtigt, men det har jeg lidt svært ved at forstå, da jeg er rimelig god til at læse en opskrift.

venlig hilsen
Blomst