Se fuld version : Opskrifter til baby born dukke?
Er der nogen af jer, der ligger inde med nogle opskrifter på tøj til en baby born dukke?
:-)
prøv at kikke under link/download
Jeg har et par mapper med tøj til dukker, er det noget specielt du søger og er det baby born eller new born baby der skal have tøj?
Der er mange rigtigt flotte opskrifter i link/download, jeg supergerne ville lave, men de er til strik.
Der er nogle få hæklede, men de er uden billeder, det virker ret uoverskueligt at skulle hækle noget uden at vide, hvordan det skal se ud. :(
bagger - Det er til baby born jeg søger. Noget der skal hækles og gerne noget enkelt - jeg er stadig ny i faget. :)
Hvis du har noget, må du meget gerne maile det. :D
haledyr.dk@gmail.com
(yvd)
Har du glemt mig bagger? :)
Bilka har en paper back bog "tøj og tilbehør til babydukker" af Anne-Pia Godske Rasmussen som jeg synes er super god. Den koster 40 kr.
Tak for forslaget. :D
Det var da en billig bog. Ærgerligt man ikke kan købe den over nettet. Men jeg vil prøve at huske den, næste gang vi kommer i bilka (vi har lidt langt dertil.)
hundeuld
05-09-2007, 22:56
Fik du lavet noget dukketøj ?? Må vi se (nvb
Nej, jeg fandt desværre kun strikke opskrifter. Jeg har dog bestemt, at jeg må have lært at strikke. Men det bliver ikke lige nu, jeg er gravid og synes nærmest jeg er udmattet allerede når jeg står op. Jeg gider faktisk ikke engang bevæge en hæklenål, når tøsen er lagt i seng og der endelig er ro i huset. (R)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.