Se fuld version : En duft af sommer...
Her dufter i min stue som den fineste parfume... Som vasketøj tørret i vinden, som bær der koges til saft, som friskhed efter en byge på en varm dag - her er en dejlig duft af sommer (z)
En lille nævefuld blomster taget med på vej ind fra drivhuset; Studenternellikernes spæde ekstra blomstring, Ærteblomsten Matucanas kraftfulde og karakteristiske duft og et enkelt topskud fra en violet Høstfloks er alt der skal til for at fylde hele stuen.
Smuk buket og smukt beskrevet
hundeuld
28-07-2007, 22:35
Jeg kan dufte dem, hvor er det en dejlig buket..
Mmmmmmm .... min næse fornemmer din beskrivelse ... lækkert ...
hmm du har vist holdt for meget ferie zep
dejlig buket dejlig beskrivelse#f€
Jep kataja, jeg lader naturen gøre hele arbejdet med både skønhed og duft æøs
Takker for "roserne".
Skøøøøøn buket.
Er det ikke bare dejligt med friske blomster. Og det er ikke altid mængden der gør det..... Bare et par af den der dufter af sommer det er nok.
Det kan vi meget hurtigt blive enige om Rysse (H)Har du have med duftende blomster i? Det kunne være sjovt med flere små eller større duftebuket eksempler her i tråden...
Inge Gregersen
30-07-2007, 08:50
Jeg mærker duften helt i Sønderjylland.
Rigtig fin buket.
Jeg har også en dejlig buket roser stående som jeg fik at min nabo
til min fødselsdag - de dufter også.
(b)
Jeg har en have, men i år har jeg ikke så mange duftende blomster. Kun lidt roser. I år har jeg for første gang brugt hele foråret på at så, vande, prikle og ellers pleje alle mine sommerblomster.
Det har givet en masse erfaring for hvad jeg skal så til næste år. Noget er jeg helt sikker på, at jeg ikke skal prøve igen og andet ligger helt klart i indkøbsvognen. Jeg er blevet meget imponeret over mine kæmpe tagetes og de dobbelte Zenia.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.