PDA

Se fuld version : hvad posten kom med

vibeke skau
23-07-2007, 13:45
I dag kom posten med en bog jeg havde bestilt i usa se her http://www.maggiescrochet.com/pages/Leaflets/Leisure_Arts/LA_4160_cute_critter_purses_to_crochet_main.htm nej hvor det bliver sjovt at lave en sådan taske. Er de ikke bare søde? med venlig hilsen vibeke skau.(z)

vagnsine
23-07-2007, 13:48
Nej, hvor er de søde.

Specielt den lyserøde gris er da en rigtig "tøse" taske.

haledyr
23-07-2007, 15:15
Hvor er de bare smarte! (H)

Jeg glæder mig, til jeg bliver så god, at jeg kan trylle sådan nogle frem. (R)

grape
23-07-2007, 15:56
(wqæHvor er de herlige! Gid bogen var oversat til dansk!

Charitas
23-07-2007, 16:49
Hvor er de bare (qwe søde glæder mig til at se når du har lavet en taske (H)

Anni
23-07-2007, 18:03
det bliver da et hit med sådan en taske (:)

Puskram
23-07-2007, 20:56
Ih, sådan en ko-taske var da lige noget for min familie *G*

Connie
23-07-2007, 21:15
Nej hvor cute ærgelig at jeg ikke har en pige.

Charitas
08-09-2007, 08:32
Hej vibeke skau Har du fået lavet en af de søde tasker endnu er spændt på at se hvis du har fået lavet nogen (H)

vibeke skau
08-09-2007, 14:15
hej. Jeg har fået lave en kattetaske i sort som blev rigtig sød, jeg har fået lavet et billedet men min datter har ikke været hjemme og kan ikke hjælpe mig med at sætte billede ind på rokken. Jeg havde den med på udstilling på husflidmessen på Bogense skole, der var mange der havde fat i den men ingen købte den, men jeg solgte for ca. 500 kr. så det er godt nok, det er den hyggeligste messe jeg kender, for der er en masse ting som børn kan deltage i. De havde bla. perler i mink som børn kunne lave de var så flotte så det bliver jeg nød til at ekspermentere med. Jeg har lige været i pandurohobby og købt kæmpe rørperler og lim til pelsperlerne, jeg har også været i otterup og købt pelsrester for at prøve perlerne. mange hilsner vibeke.(H)(xyk)

hundeuld
09-12-2007, 18:05
Fik du lavet et billed af tasken, så vil vi da gerne se den...((O))

Spelsauen
09-12-2007, 18:14
- og det kan blive startsskuddet på rokkensk taskedille (ghf Men søde er de - og kunne f.eks også bruges til festsangene... ((O))!

(H)Spelsauen

strikketøsen
09-12-2007, 18:48
Jeg er bare helt vild med den lille lyserøde gris med SLØJFE ! Hvor nuttet. En skam at ens datter fylder 29 ! Og barnebarnet er en dreng. Men derfor kunne man jo godt forsøge sig med sådan en.(H)

Vibeke: Var bogen meget "dyr" (ghf at anskaffe?
(spørgsmålet er altså rigtigt nok, men jeg lagde mærke til vitsen i det - og kunne ikke dy mig)

vibeke skau
10-12-2007, 14:51
Hej. strikketøsen. bogen kostede 17,45$ incl. porto og den var fremme i løbet af 5 dage så det var da hurtigt. jeg har vistnok sat billede et eller andet sted her i rokken jeg kan ikke huske hvor. Jeg er kommet i glemme og kan ikke finde noget alderen. Smadder irriterende. Kattetasken som jeg lavede var rimelig nem at lave også nem at oversætte for de skriver næsten hver maske ned så det var kun fagudtrykne som man skulle lede efter. I skulle tage at prøve jeg syntes det var sjovt. Mange hilsner Vibeke (nvb(:)

strikketøsen
10-12-2007, 16:54
Tusind tak Vibeke - jeg har simpelthen gemt linket ovre i en word-fil - af frygt for, at det måske forsvinder.
Eller at jeg glemmer, hvor jeg har set det.(x)

Hvis du vil finde noget af det, du har lagt ind, kan du under din profil finde alle dine indlæg eller de emner, du selv har startet og så på den måde finde noget bestemt - billede, links eller lignende. (xyk)

Det med alderen og glemsomheden er vi da vist nogle stykker, der lider under. Men vi hjælpes jo ad herinde! (k)