Se fuld version : strik i hånden
Nå lidt fejl må man regne med, her kommer billedet.
(bdkhold da op et dejligt stort billed flot, flot
hundeuld
22-07-2007, 15:31
Herlig bluse og flot stjerne mønster..
Kære Hulda.
Flot bluse du har lavet dig.
Har du opskriften fra Nettet?
Kærligst Gertrud.æøs
Tak for roserne.
Denne brune med de hvide stjerner er lidt for smal i det.
Jeg er mere tilfreds med den grå, den der ligger under titlen "forsøg med at sende billeder og text", den passer også perfekt til ejerinden.
Som sagt, så kom jeg til at rode lidt rundt i forummet i dag, men nu kan jeg det, så det skal ikke ske igen.
Denne lille cardigan,strikkede jeg for 32 år siden til min dengang lille søn. Da den var meget lidt slidt, fik jeg mig ikke til at smide den ud, men har gemt den i alle disse år.
Nu har min søn fået en lille datter, og så blev trøjen vendt og drejet, for at komme på en ide om, hvordan jeg kunne lave den om til en pigetrøje.
Resultatet blev denne, synes jeg selv, søde tøsetrøje med lyserøde borter og sløjfer. Billedet viser ikke klart nok, den lyserøde farve.
jeg har tilladt mig at lege lidt med dit billed, jeg har skåret lidt af dine fliser væk ( det er jo ikke dem vi vil se) og så har jeg komprímeret billed lidt ( så fylder det ikke meget i kb)
Tak for det. Kan du så ikke bare slette det lille billede helt.
jo, det kan jeg da. Bruger du XnView til at redigere dine billeder i
Ja det gør jeg vist. Hvad det så end betyder?? Har du et bedre forslag?
Jeg må indrømme, at jeg har ikke har sat mig så meget ind i, at arbejde med billeder.
Sådan kom mit kaunisjal til at se ud.
Det blev ikke så stort, idet jeg kun brugte et bundt garn.
Nej, XnView er rigtig god og så er den gratis og på dansk. Så bliv du bare ved med at bruge den, leg med programmet og prøv dig, frem det er den bedste måde at lære det på. Eller spørg vores rokkevenner om hjælp.
ingeborg
24-07-2007, 22:10
Hvor dit sjal dog ligner en regbue. Smukt (bdk
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.