Se fuld version : Et link for perlesyerne
Et link til inspiration.
http://picasaweb.google.com/tanny.bead
Tusen takk for den linken. (bdk Den er lagt til i Favoritter.Og når jeg skal få til å lage alt som er der,skulle jeg likt å vite.
Jeg siger også mange tak (:)
Puskram - har du været inde under linket med perler og se den der hedder Ribbon tree? Er du i stand til/har lyst til at oversætte den for mig? Det er tilladt at sige nej. (:)
Rita> Et eller andet skal jeg jo have ferien til at gå med (t)
Umiddelbart bliver der brugt nogle perler som jeg ikke aner om man kan få i Danmark (jeg vil tro det er farvekoder der står og så størrelse og perleslags...) Så hvis du kender/finder en forhandler, så hører jeg da gerne om det.
Så må vi se om jeg ikke kan få den oversat - evt. med hjælp fra manden, for selvom jeg læser engelsk konstant på matematik-studiet, så er der jo nok en del ord jeg ikke lige kan huske hvad betyder. Men jeg giver det forsøget, så må vi jo se om det er helt håbløst (R)
Puskram> Det lyder dejligt. Det var lige min tanke med den lange ferie du har (:). Jeg har en idé om, at det kan være sikkrehedsnåle, der er brugt, men jeg ved ikke om det er rigtigt.
Rita> Det tror du har helt ret i. Så vidt jeg kan se er perlerne så sat på i forskellige kombinationer og så senere er sikkerhedsnålene sat sammen på en speciel måde.. :-) Træet bliver omkring 30 cm. højt.
Ups, det er stort. Så meget har jeg ikke læst. Det haster vist ikke så meget med oversættelsen. Der skal vist investeres en mindre formue i perler og sikkerhedsnåle. Jeg vender tilbage, hvis det er aktuelt. Der er ikke noget der for øjeblikket kan udkonkurrere mine kortfabrikationer.
Rita> Ja, jeg blev også lidt overrasket over størrelsen, det ser ikke så stort ud på billedet, men det snyder åbenbart. Du siger bare til hvis du kommer efter det senere (:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.