PDA

Se fuld version : Hostrik.dk

hundeuld
22-06-2007, 15:14
Hos Hostrik.dk får i en rigtig god fordel nemlig 20% bonus

Læs filen (H)

luffedreng
22-06-2007, 15:58
hvor dejligt ! men hvad mener hun med vi skal returnere brevet ???

hundeuld
22-06-2007, 17:33
Tag og skriv til jane på www.hostrik.dk (http://www.hostrik.dk) og skriv du gerne vil værer med på de 20%

luffedreng
22-06-2007, 18:38
det er så gjordt.ikke at jeg regner med at skulle købe noget lige med det samme, meeeen man kan jo altid blive fristet (t)

hundeuld
22-06-2007, 18:43
Så opretter hun en konto i dit navn.
HUSK også at skrive i kommer fra Rokken på jeres order.

the_dane
22-06-2007, 19:56
Bente Har jeg forstået dig ret at man blot skriver til jane at man gerne vil være med i de 20% bonus og jeg er medlem af rokken?
Jeg er nemlig oprettet i forvejen. MEN MEN jeg kan IKKE finde nogen e-mail adresse jeg kan sende til og skrive jeg gerne vil være med i 20%
Hmmm jeg må trænge til nye briller GGGG (har ellers lige fået).

birdie4760
22-06-2007, 20:10
Hvis du er tilmeldt Hostriks nyhedsbrev kan du formentlig bare svare på den mail det er sendt fra

hundeuld
22-06-2007, 20:50
Når man er rokker medlem, og skriver det i sin order, får man 20% bonus optjening nu til den 1 januar 2008.
men læs her
www.hostrik.dk (http://www.hostrik.dk)
under bonus ordning

Som Bonus-kunde har du mulighed for at få op til 20% i bonus. Så gå flere sammen og spar penge.

Du er som minimum sat til 5%

Køber du for mere end 1500,-kr, på et halvt år, får du 10%

Kommer du over 2500,-kr, på et halvt år, får du 20%

Når du bliver oprettet, er du sikret 10%, frem til næste regulering.

Bonus bliver sparet op, og kan bruges fra 2. køb. I kan følge jeres bonus, på fakturaen. Desværre er linket til brug af bonus ikke klar endnu, men vil i bruge den, så send en mail, så trækker jeg den fra, og regulerer den i betalingen.

(Når du har optjent bonus, og vil bruge den, skal du, når du når til betalingen, krydse af, at du ønsker at bruge bonus, og den vil blive trukket, fra det totale fakturabeløb.)

1. juli kigger vi på salget, og regulerer bonus-%, ud fra tallene, og det skulle jo gerne give bedre fordele til Jer, som kunder.

Bonus reguleret 1. januar + 1. juli.

Med bonusordingen, ligger vi i den billige ende, i forhold til andre net-butikker, så nyd det. Jeres optjente bonus, kan også bruges i vores butik i Ho, og her er priserne selvfølgelig de samme.

hostrik
27-06-2007, 08:02
Hej alle på Rokken

Det eneste i skal gøre, er bare a gøre opmærksom på, at i er medlem af Rokken.dk

Så får i 20% i bonus.

I sender en mail til mig på info@hostrik.dk, så ligger jeg Jer ind i samme gruppe, det vil sige, at når der kommer et extra godt tilbud, får i det at vide med det samme, også ved førudsalg, nyhedsmail, og hvad jeg ellers finder på!

Hvis er oprettet som kunder, så må i gerne skrive jeres kundenr, så er i lettere at finde.
Er i ikke kunder i forvejen, så skriv jeres tlfnr + navn + adresse, så jeg kan få jer oprettet.

vh Jane
www.hostrik.dk (http://www.hostrik.dk)

hostrik
24-01-2008, 11:22
Lige for at prøve at forklare det igen

Som Rokkemedlem er du garenteret 20% i bonus, fra den dag du melder dig ind, og frem til næste regulering, 1. januar eller 1. juli.

Men husk i skal selv gøre opmærksom på, at i er medlem af Rokken.dk. I må også meget gerne skrive Jeres "rokke-navn", det er ikke en oplysning der kommer videre herfra, men det kan somme tider være en fordel, for mig, når en hentyder til, hvad en anden Rokker har købt, og kun kender rokkenavnet!

Zep
24-01-2008, 13:27
Ja jeg melder mig også i rækken af tilfredse kunder - har for nyligt handlet hos Hostrik for første gang (awd

hundeuld
06-04-2008, 10:50
Altså her kan i godt lade være med at gå ind www.hostrik.dkunder (http://www.hostrik.dkunder) x2

Her startet et lille nyt hjørne.

Alt det der befinder sig her, er der dobbelt op på.

Det vil sige, at hvis du bestiller 1 ngl, sender jeg 2.

Men det gælder kun så længe lager haves, og så længe jeg synes, og efter "først til mølle"

Garnet er der idag, men tør du vente til imorgen?

FY Jane nu er man jo nød til at komme ind på siden hver dag.(n)

OPR1
06-04-2008, 10:57
Linket virker ikke.

Mon ikke det her er brugbart? http://butik.hostrik.dk/itemslist.asp?Group=568

Rita
06-04-2008, 12:44
Ja, jeg har været inde og kigge, men jeg har allerede et stort garnlager oparbejdet EFTER min flytning for godt 1 år siden PÅ GRUND AF ROKKEN! Så lad være med at friste svage sjæle. Det går ud over varmestuestrikningen!

hostrik
15-04-2008, 15:04
Bare sig til, så kan det sagtens lade sig gøre.

Jeg vil også helst "snyde" postDk!!

OPR1
18-04-2008, 14:17
Nu fik jeg endelig lukket posen op med det garn som jeg bestilte ved Ho Strik for nylig - og hvad falder ud af posen.............den yndigste lille maskemarkør som er enskildpadde i glas og chokoladeguf.

Tusind tak Jane, for en ekstra overraskelse

(a)

Mosterkoster
18-04-2008, 16:49
Hostrik er bare et dejligt sted at handle, men hun er for dyr siger min mand. (31)(31)(31)(31)
Han mener at det er billigere at afskaffe PC´en og få mig en hobby som støvsugning og rengøring.(ghf(ghf

hundeuld
18-04-2008, 18:34
Sig til ham det er en god hobby at gå, så bilen kan fint skiftes ud med en cykel ((O))

strikketøsen
06-05-2008, 17:21
Sig til ham det er en god hobby at gå, så bilen kan fint skiftes ud med en cykel ((O))

Jeg er helt ENIG med Hundeuld her: Det er lidt sjovt som nogle mænd - der findes vel nogle eksemplarer, som ikke har noget imod garn - kan gå i spåner over lidt garnindkøb, men hvis de f.eks. ønsker sig en ny bil eller dyrt TV, så er det bare helt OK (selvom bilkøb nok beløber sig til en smule mere end garnkøb ....) (ghf

Nå jeg må løbe - skal nå en bus!

Spelsauen
06-05-2008, 18:21
(ghf Er du da vimmer mand... Kan du ikke lokke manden til at købe en trailer - så kan du måske lige nå et par tilbuds runder endnu... Det ser rigtigt lækkert ud. (:)

hostrik
08-12-2008, 10:47
Hej Alle på Rokken

Så er et nyt år gået, og det er her, gået rigtigt godt.
Min butik er stadigt i fremgang, selvom alle råber Finans-krise, så det er dejligt.*226*

Men jeg skriver jo her, fordi I lige skal opdateres ang. næste års bonus.

Det hele fortsæter som hidtil.
Du skal bare gøre mig opmærksom på, at du er meldem af rokken, og skrive dit rokke-navn, når du besiller ved mig. Har du gjort det i 2008, så burde alt være i den skønneste orden. Ellers sender du bare ordrebekræftigelsen retur, og skriver det der.
Vil du tilmeldes nyhedsbrev, men ikke lige mangler garn, så send en mail til: info@hostrik.dk, så melder jeg dig på. HUSK: navn adresse og tlfnr. /tlfnr bliver jeres kundenr.

Som medlem af rokken, får du et par fordele:
du optjener en bonus på 20%, af det du køber for. dvs. at hvis du køber for 100kr, og betaler 100kr, så vil der på din bonuskonto stå 20kr til næste gang du besøger www.hostrik.dk (http://www.hostrik.dk)

For at opretholde denne bonus, SKAL du modtage nyhedsbrev.

Via nyhedsbrevet, vil du så få en lille hilsen, før et udsalg, eller tossede idéer jeg kan finde på. Så du vil altid vide det, som den første, når der sker noget specielt.

Spørgsmål? ja så send en mail.

Husk der er altid hjælp at hente.
Står du med et specielt ønske så spørg, jeg undersøger altid inden jeg svarer, om noget kan lade sig gøre eller ej.

Rigtig go´ jul og godt Nytår
*247*

Strikkelene
08-12-2008, 11:01
Tak Jane!
Jeg skal vist have tilmeldt mig dit nyhedsbrev.

hundeuld
16-05-2011, 20:34
Jane fra Hostrik har sendt mig denne oplysning til jer

Det tilbud fra mig om
At rokkere kan komme i en VIP-gruppe
Som i har haft lige fra start
Står det stadigt inde på hjemmesiden?

Det er et tilbud der gælder hele tiden!

Så husk det når i skal ud og svinge dankortet...*120*

hundeuld
26-01-2012, 11:23
Jane skriver(H)

Så er ændringerne på min web, ved at være fuldførte.
I hvert fald dem, som I som kunder får glæde af.

Den sidste ændring der er lavet er
at du nu, når du logger ind, ser prisen som almindelige kunder giver + du ser den pris, som du handler til, med den rabat der er oprettet til dig.
Så nu er det mere synligt, hvor meget du sparer.
Hvis fx du er oprettet som kunde med 10% i rabat.
Vil du se, at fx tvinni står til 73,- kr, når du så logger ind, vil der blive sat en streg over prisen på 73,- og din pris på 65,70kr vil blive synligt.
de står som før og nu pris.
Det er dog først synligt EFTER at du har handlet første gang.
da det er mig manuelt, der skal lave ændringen, så det fungerer for dig.