PDA

Se fuld version : Problemer med at få Rokken til at fungere hos mig

BenteM
11-11-2014, 14:23
Jeg kan ikke rigtig overskue, hvor jeg skal lede efter svarene, men jeg synes ikke Rokken fungerer så godt hos mig?
Kan nogen hjælpe?

1. Jeg får en "invalid omdirigerings url rude" når jeg logger ind. Kommer så endeligt ind, hvis jeg går op og klikker på enten "Forside" eller et andet af de øverste ikoner

2. Jeg bliver smidt af efter meget kort tid, hvis jeg er i gang med at skrive, enten et indlæg, eller en PB eller en email, så jeg er nødt til at kopiere det jeg har skrevet, inden jeg sender, fordi, når jeg så sender, går den ikke igennem, fordi jeg er smidt af i mellemtiden. Må så logge ind igen, kopiere over og sende i en fart.

3. Jeg kan ikke se i min mailboks, om den besked jeg lige har sendt, faktisk også er blevet sendt. Jeg får intet resultat, når jeg efterfølgende går i "sendte meddelelser" for at tjekke, så jeg sender 2-3 gange til folk og ved stadig ikke, om de så får beskeden 3 gange eller hvordan?

4. Senest er der sket det, at når jeg skal poste en meddelelse, så bliver jeg for det første smidt af, men når jeg så logger ind igen, får jeg en blank side.

Er det kun hos mig, det fungerer sådan? Eller bruger jeg det hele forkert?

bubbihund
12-11-2014, 00:50
Førhen var der altid problemer med skiftet fra sommertid. Her skulle man bare slette sine cookies, og så var problemet som regel løst. Men ved ikke om det stadig er et problem efter den seneste opdatering af Rokken.

Men prøv at give det et forsøg, for som regel kan de fleste problemer løses ved at slette sine cookies, midlertidige internetfiler mm - med andre ord; En lille oprydning ((O))

BenteM
12-11-2014, 15:02
Mange tak Bubbihund, det er altid et forsøg værd. Jeg har slettet cookies og andre overflødige filer nu. Jeg har en ret ny og ellers meget velfungerende computer, den er sat til at defragmentere og optimere automatisk en gang om ugen. Jeg har genstartet også, men det har desværre ikke ændret noget på Rokkens brugerflade hos mig.

Men måske er der stadig gang i nogle løbende tilretninger hos webmaster? Det tager jo tid at få sådan et program til at køre godt.

Bedstemor
12-11-2014, 18:42
Her er der ingen prob. så det har nok ikke noget med webmasters tilretninger at gøre.
Har ikke prob. hverken på pc eller iPad.

hundeuld
12-11-2014, 22:23
Efter det jeg kan få ud af det, så skal du i gang med at sætte fluer *120* du bliver smidt af der skal du når du loge ind husk at sætte fluen i HUSK mig tror faktisk det vil hjælpe på det hele ellers skriv igen .

Strikkelene
12-11-2014, 23:28
Jeg plejer ikke at logge af. Altså er jeg på, når jeg kommer ind igen og skal ikke logge ind.

Pjevs
13-11-2014, 07:54
Jeg har også problemer. Jeg skal logge ind 2 gange for at få adgang uanset om jeg sætter kryds eller ej. Dog er jeg nu begyndt at gå direkte til dagens indlæg uden at logge ind først, så får jeg at vide at jeg ikke har adgang, og så logger jeg ind.
Dette er 2. gang, jeg skrive denne besked, fordi jeg blev smidt af midt i beskeden, da jeg ville vælge en smiley. (Nu tør jeg ikke - her skulle så være en der fniser)

hundeuld
13-11-2014, 09:57
Jeg har givet mkp besked, håber han kan finde problemet.

Bente Kristine
13-11-2014, 13:20
Jeg har ingen problemer med at logge ind.

anni jensen
13-11-2014, 14:30
Jeg har heller ikke nogen problemer med at logge ind.

BenteM
13-11-2014, 15:28
Tak alle sammen, nu har jeg vinket af i "Husk mig" - uden nogen effekt. Det hjælper mig heller ikke til, at kunne logge på igen, uden at skrive mit brugernavn og password, det er som om den rude slet ikke virker hos mig, så jeg skal alligevel logge ind "med det hele" hver gang.

Hvis jeg lader være med at logge ud, så er jeg også på igen næste gang, uden at skulle logge ind, så det kan jeg da i hvert fald gøre ; )((O))

BenteM
13-11-2014, 15:32
Men, min sidste besked - ovenfor - blev jeg så ikke smidt af på, måske bruger jeg også for lang tid, når jeg skriver (x)

BenteM
13-11-2014, 15:36
Hvis det er til nogen hjælp, så får jeg dette her, når jeg logger på:

vBulletin-meddelelse

Invalid Redirect URL (http://www.rokken3.dk/).

OG NEJ - nu kan jeg godt logge ind, uden at få den besked, nu går den igennem - yessss, det virker!!!

Er der flere steder jeg kan "vinke noget af"??
Feks inde i e-mail i min profil?

Jeg kan ikke se, om de mails og PB'er jeg sender, faktisk er blevet sendt og mail-systemet gemmer ikke længere mine sendte meddelelser?

BenteM
13-11-2014, 16:32
Så er der vinket behørigt af i mail-afdelingen også, ikke flere klager fra mig!
Tak for hjælpen(H)

Strikkelene
13-11-2014, 19:33
Jeg har kun problemer, hvis jeg vil bruge mobilen. Derfor bruger jeg helst computeren på Rokken. Det er også den, jeg skriver på nu.

BenteM
13-11-2014, 20:44
Jeg bruger også kun computeren - har kun en gammeldags mobil *120*

Strikkelene
03-09-2017, 12:27
Nu har jeg genstartet min computer i håb om at kunne komme ind på Rokken med den. MEN det kan jeg stadig ikke. Jeg får beskeden: "deceptive site ahead". Der skulle ifølge den være et angreb på Rokken.
Hvad gør jeg?

Dette her skriver jeg på min tablet, som jeg godt kan komme ind med.

Strikkelene
03-09-2017, 12:29
Jeg har prøvet at genstarte. Men det hjalp ikke.

Bedstemor
03-09-2017, 14:52
Jeg bruger Explorer og der er ingen prob.
Men det er der åbenbart med Chrom

Missemor
04-09-2017, 04:54
Det forstår jeg ikke - jeg har ingen problemer hverken på explore eller chrom. Der var dog for et par uger siden problemer med at komme på, hvor der kom en "rød fejlmeddelelse", men den blev fikset.

Strikkelene
04-09-2017, 09:31
Det er den røde, besked, jeg også får. Godt, jeg har både min mobiltelefon og min tablet. De vil gerne på Rokken.

Strikkelene
04-09-2017, 10:43
Hurra! Jeg kom ind med computeren i første forsøg. Tak for hjælpen.