PDA

Se fuld version : Sjovt legekøkken

bubbihund
07-02-2014, 02:36
Faldt lige over denne fine idé (http://www.blog.oomanoot.com/play-kitchen-in-a-box-sewing-tutorial/), hvis man enten ikke selv har så meget plads, eller man er bedsteforælder, og ikke orker at have en masse legetøj til at fylde.

Legekøkkener er ALTID et hit...for både drenge og piger. Og når man sidder på sidelinjen, er man jo heldig at få serveret delikatesserne "lego klods i ovn", "stegt bil" og ikke at forglemme "kogte perler" og andre skønne retter *120*

Og jeg tænker ikke, at man selv behøver at sy kassen...man kan jo vælte i IKEA for at købe en af deres billige kasser. (http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30219281/)..eller bare rage en stor papkasse til sig fra en eller anden tilfældig biks.

cubik
07-02-2014, 12:39
Det er genialt.....jeg mangler et komfur til mine børnebørn, som i mangel af bedere, har brugt fodskamlen som komfur

bubbihund
08-02-2014, 03:02
Det er genialt.....jeg mangler et komfur til mine børnebørn, som i mangel af bedere, har brugt fodskamlen som komfur

Ja, det er nemlig et skønt lille fif. For jeg tror endnu ikke, at jeg er stødt på et barn, der ikke gad lege køkken. Så de finder som regel på et eller andet. "Det forhåndenværende søms princip. Men det er da federe, at have noget, der bare ligner lidt.

hundeuld
08-02-2014, 09:40
Jeg syntes det bedste ved køkkenet er man kan samle alle tingene bagefter i kassen...

Strikkelene
08-02-2014, 19:08
Jeg tænker på, at hvis man syer 2 lynlåse i ovnen, så kan den også åbnes og lukkes.

Det var bare en ide, jeg fik.

bubbihund
08-02-2014, 21:49
Jeg tænker på, at hvis man syer 2 lynlåse i ovnen, så kan den også åbnes og lukkes.

Det var bare en ide, jeg fik.

Det tror jeg nu godt, at den kan alligevel...men ellers så er velcro altid godt.

bubbihund
08-02-2014, 21:51
Jeg syntes det bedste ved køkkenet er man kan samle alle tingene bagefter i kassen...

Ja, det er nemlig skønt, hvis man ikke har meget plads. For sådan en kasse kan man sandsynligvis godt finde en plads til. Og hvis man så ovenikøbet selv laver lidt mad, enten af filt, eller strikket eller hæklet, så er der jo også rigeligt med plads til det nede i kassen.

hundeuld
13-06-2014, 20:50
Den her ide kan godt tåle at komme frem igen. ((O))