Se fuld version : Har Nogen Set Plisse`
Er der nogen der har kigget på opskriften til Plisse`--Er meget nysgerrig på om den er til at gå til.?? Synes den er rigtig fed og det tiltaler mig meget at den er ensfarvet.Overvejer at købe kittet men ved faktisk ikke hvad farve ? 72 er der at vælge imellem(R)
Knuz hellet
birdie4760
17-05-2007, 16:22
Den er godt nok flot - men kan desværre ikke hjælpe dig
(R)Den er også MEGET ny---Men det kunne være at en havde set den strikket/set opskriften eller lign.
Hej Hellt
Hvis du køber er jeg da lidt interesseret i at høre om den er nem, jeg kunne også godt tænke mig den med tiden, men lige nu har jeg garn til min. 4 projekter, så der går lige lidt tid.
Hilsen Inge
Ingen Tvivl om at jeg køber den---Skal bare lige bestemme mig for farven,og skal nok huske dig Inge.Tak Halibo --Ser lige i morgen om "min" strikkeforretning har fået den---Den ser jo lækker ud på billederne.
birthechr
19-05-2007, 16:04
Hej alle.
Jeg strikker plisse og den er i str. s m l.Den er strikket på tværs. Man starter med en stolpe som går ned af ryggen, derefter strikker man m. op langs siden,den er ikke svær at strikke efter min mening.
hilsen Birthechr ved Svendborg.
Ja jeg har købt den og er i gang med stolpen--Men den ser overskuelig ud og jeg er lidt vild med fru fakenbergs garn.Pind 2½ og 3 strikkes den på og ja som der er svaret på S-M-L .Garnet ser Blåt ud på billedet men det er nu mere Petrol farvet---en ny farve -- Der bliver rigtig "in" sammen med Kobolt Her til Efteråret (bare et hint)
Lotte Birgitte
19-05-2007, 17:12
Hejsa
Jeg har også købt plisse i den petrol farvede udgave.
Jeg er spændt på at komme i gang, jeg har aldrig strikket en HF model før men fik det råd at jeg ikke skulle læse hele opskriften først, men bare gå i gang med at (nvb.
Er lidt spændt på om den bliver lang nok i ryggen og om modellen bliver pæn til sådan en som mig med lidt ekstra kilo på bagen, men det må jo prøves og ellers overtager min søster den gerne siger hun :-)
Hej lotte Birgitte
Det er nok samme farve --Og rådet er rigtigt--Læs kun det du skal bruge.Du kan jo lave skødet lidt længere Hvis du synes.Jeg synes Mermaide som jo har lidt samme form er fabelagtig til os små bredrøXXXX,så det er jeg sikker på denne model også er(R)
Hej Hellet
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Inge
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.