Se fuld version : Til Bryllup
I december lavede jeg alle blomsterne til en bekendts bryllup - I skal da have et lille kig
Først brudebuketten og de tre knaphulsblomster.
Sådan bygges brude bukketen op
1. Først grenstativet,som dannede basis for buketten
2. Så halvvejs i stiftningen. Alle stilke skulle erstattes af ståltråd ved samlingspunktet i buketten, for at få så tyndt et skaft som muligt
3.Færdig
Der skal jo også værer Bordpynt
1.bord
2.bord
3.Opsatsen til mad-bordet
Kirken skulle også pyntes + gavebordet
1.Og den til gavebordet
2.Julestjernerne i våbenhuset
Så er vi i kirken
1.Stolepynten
2.Min overraskelse til brudeparret på knæfaldet
3.Det sidste for nu - brudebuketten i brug af det skønne brudepar
Hold da op hvor er du bare DYGTIG. SÅ SMUKT
Ja bare sæt hende i sving med at lave noget, for Bettevibsen er utilladeligt dygtig med blomster Man ønsker sig nærmest et ekstra julebryllup, når man ser de blomster
Hold da op hvor er du dygtig.
Er det noget du har lært, eller kan du det bare?
Taaak
Begge dele - jeg har altid haft håndelaget for blomster, men har gået på et 40 ugers og et 20 ugers kursus på Aalborg tekniske skole, hvor jeg lærte de rigtige teknikker.
Hvor er det altså romantisk - og sikke en sød overraskelse der ventede brudeparret ved alteret
Brylluppet var fredag kl. 11 Jeg hentede blomsterne onsdag middag, fik dem snittet og i vand, og om aftenen lavede jeg kirkepynten (undtaget hjerterne). Torsdag morgen gik jeg i gang med brudebuketten, kirkeblomsterne skulle leveres ved middagstid, derefter lavede jeg de øvrige ting - jeg var færdig omkring midnat torsdag. Fredag morgen finpudsede jeg lige det sidste - og hev kronbladene af 60 roser til bordpynten. Så op i selskabslokalet og pynte borde, og så ud i kirken og sætte det sidste op. I alt har det ca. taget 16 -18 timer at lave det hele, så ja, jeg havde travlt, men ikke så det på noget tidspunkt blev for presset, jeg NØD det virkeligt
Nøj hvor er det bare super flot!!!!!
Er helt VILD med brudebuketten. Den er utrolig smuk, og min yndlingsfarve er rød....
Du har virkelig gjort meget ud af det hele, det er meget gennemført.
Sikke et håndværk!!
hundeuld
02-06-2007, 19:06
Å kom lige forbi denne tråd igen.. lige til de 2 par der har bryllups dag i dag..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.