Se fuld version : PayPal ???
Nogen der har købt broderier gennem paypall ?? spørger da jeg på en side har betalt med dette og der står at man kan downloade med det samme man har betalt, MEN DET KAN JEG IKKE kan det være fordi det er helligdag eller har sådanne betalingssystem ikke noget med det at gøre ??? nogen der kan hjælpe med svar....
Er du tilmeldt Paypal og har du fået svar på, at de har modtaget din betaling?
Englefan
05-05-2007, 03:19
Har brugt PayPal meget og aldrig haft problemer.
Når du har betalt får du en mail fra PayPal der starter sådan her
Dear (og dit navn)
This email confirms that you, (dit brugernavn,) have paid
(her står personens email adr du har betalt til) $17.25 USD
using PayPal.
This credit card transaction will appear on your bill as
"PAYPAL *KEVHEADMEDI".
Hvis du ikke har fået sådan en mail er din betaling ikke gået
igennem.
Håber det hjalp dig lidt ellers må du meget gerne sende mig
en PB og jeg skal nok hjæle/forklare dig det nærmere.
Englefan
Ved ikke om jeg er tilmeldt paypal ( ja ved det lyder dumt ) men jeg har fået en mail derfra som lyder lige som Englefan beskriver, med oplysninger på betaling osv.
Jeg har også brugt paypal 1 gang før uden nogle problemer, derfor undrer det mig at jeg ikke kan komme viddere, når de nu har oplyst mig om at det er gået igennem.
Jeg har også gemt deres mail med betalingen på
Englefan
05-05-2007, 10:08
Hej Krid
Jamen så har du betalt.
Nu ved jeg ikke hvor du har købt men nogen gange sender dem
man har købt af et downloadlink og andre gange skal man logge
ind på sin account hvor man har købt og derinde finder man hvor
man kan downloade.
Tror du det kan tænkes du har glemt at logge dig ind der hvor
du har købt...det er nemlig ikke altid man automatisk er logget
ind men skal gøre det hver gang.
når jeg logger ind på siden, er jeg automatisk logget ind men nu har jeg skrevet til paypal og også oprettet mig ( for en sikkerheds skyld ) og på min konto derinde ( paypal ) kan jeg se at der er betalt til den side som jeg skulle, men jeg har ikke fået bekræftigelse fra siden som jeg gjore i går ( med noget andet ) som så ikke var meningen, det var at jeg kunne downloade 3 gratis broderier og det var jo ikke det jeg skulle, skulle jo købe det andet, så må bare håbe på at paypal svarer mig tilbage, ellers er de penge spildt.
Har også skrevet til den pågældende side, så kan vist ikke gøre ret meget mere ((((( øv øv øv ...........
Paypal er jo bare et betalingssystem, så jeg tror, du skal kontakte firmaet, som du skal downloade fra. Husk at medsende kvitteringsnummeret fra paypal.
Du skal også lige tage hensyn til tidsforskelle, hvis du har handlet ude i den store verden.
Jeg mener Paypal er det samme som kreditkort, så hvis du ikke får varen, ja så skal du da bare have dine penge igen - uden vrøvl.
Håber det går i orden for dig, så du får dine broderier.
jeg tror jeg har garderet mig(R) har skrevet til 2 link til siden hvor jeg i det ene også oplyser mit kviterings nummer og så har jeg skrevet til paypal også....:-)):-)) så håber der snart er nogen af dm der svarer mig
Jeg er enig med dig, at du bare må vente på hvad den side svarer.
Min erfaring er ellers, at PayPal er meget pålideligt og sikkert og at der sjældent er problemer der.
Det kan være en misforståelse mellem dem du bestilte fra og dig.
Jeg mener også, at det er sælgeren der skal betale tilbage til PayPal, hvis der er opstået en fejl, og så skal PayPal returnere pengene til dig.
Jeg tilslutter mig ellers helt det som "Englefan" skriver
Lykke til.
the_dane
05-05-2007, 20:02
der er også nogle sider der er lidt langsommere med at sende link, eller mail med de købte broderier.
Så hvis du ikke har hørt fra dem burde du gøre det senest mandag.
Jeg har ikke selv brugt paypal men altid mit Eurocard.
ja men det undre mig en smule at efter en lille fejl i går fik jeg mail med det samme om at jeg kunne downloade 3 gratis broderier da jeg nu var tilmeldt, men jeg har ikke fået mail på, at de har modtaget betalingen for det jeg egentligt skulle ha` og kan se på min Paypal konto at pengene er trukket og sendt til den pågældende i går med adresse på dem og mig.....
så synes det er lidt spøjst, men det kan da være du har ret, at det først går igennem på mandag, men er sikker på sidst jeg brugte paypal var også i en weekend og det gik igennem med det samme (F) (x)
Englefan
06-05-2007, 00:04
Det er ikke altid man får mail fra sælger om de har modtaget
pengene når man bruger PayPal.
Er du sikker på at der hvor du købte broderierne ikke er en
henvisning til et download link når du har logget ind ?
Det kan være lidt svært at give gode råd når man ikke selv
har været inde på den side du har købt broderierne på.
De råd vi andre kan komme med er jo kun ud fra de erfaringer
vi selv har gjort med noget vi selv har købt og det er jo ikke
sikkert den måde vi købte på er de samme som dem du købte
under...så i det store hele er vores "råd" forbundet med en
del gætterier.
Englefan
jeg er næææææsten så sikker som jeg kan blive:-)) jeg fik jo den første mail fra dem, så derfor undrer det mig jeg ikke har fået den anden med at jeg kan komme igang med at downloade...
Har heller ikke hørt fra de mails jeg har sendt både til pypall og de andre, men må vel væbne mig med tålmodighed.
Der stod bare når man havde betalt var kunne man downloade med det samme:-)) (F)
Englefan
06-05-2007, 10:12
Det kan som sagt være svært at svare på når man ingen ide
har om hvad der står under deres salgsbetingelser.
Hvis du fortalt hvor du købte det er der måske en herinde
der har handlet der og kan hjælpe dig hvis der f.eks hen-
vises til et download link eller hvor du evt skal kigge efter
det.
Ikke for at tage modet fra dig men der kan gå lang tid inden
du høre fra PayPal.
Havde selv for længe siden brug for at kontakte dem og det
tog det meste af 2 mdr før jeg hørte fra dem.
Håber sandelig tingene ordner sig for dig og det ikke har
kostet dig en mindre formue hvis problemet ikke bliver løst.
Englefan
Vil du sætte linket til broderierne herind? så kan vi (flere øjne) se på deres saægsbetingelser m.m.
kommer her http://www.designsbyms.com/
For mig at se, så kan du frit downloade fra denne side i et år.
Så prøv engang til, at gå til det broderi du ønskede dig og download det engang til
d.v.s. om du har betalt 25$.
Englefan
06-05-2007, 14:02
Til mig ser det også ud som om du bare skal gå ind på
Membership siden og starte med at downloade.
Jeg har tilmeldt mig men eftersom jeg ikke har betalt de
$ 25 kan jeg kun downloade 3 om dagen...men er næsten
100% sikker på hvis du går ind på membership siden skulle
du ikke have problemer med at downloade dem alle.
Den mail jeg lige har fået lyder sådan her
Hello (mit navn)
Your subscription was successfully activated.
Thanks for your subscription!!
Now you can download 3 freebies per day.
Men jeg skulle mener at den du har fået siger noget
i retningen af...tillykke med dit medlemsskab.
Pøj-pøj og held og lykke md det.
Englefan
ja den mail med 3 gratis download har jeg fået, men ikke den anden og tro mig jeg har prøvet masser af gange at gå ind for at se om jeg ikke kan downloade, men nope !!!!!, kan ikke så fatter ikke en meter for jeg har prøvet ALT(F) (F)
Når jeg går ind under de broderier jeg vil downloade er der " tekst " henover og ikke noget download link nedenunder(x) også selvom jeg har været forbi membership knappen for der skal man jo betale igen sååååå er ski lidt lost(K)
hvis jeg går under membership kommer jeg til siden hvor jeg kan betale klikker jeg der hvor membership er farvet altså under download sker der heller ikke noget og klikker jeg på login er jeg logget ind med pasword når jeg skriver mit navn og kan ikke komme viddere alligevel så ender hele tiden i en blindgyde(x) og hvis jeg trykker på paypal er jeg oprettet med kortnr. og det hele så tør ski ikke trykke på " pay " knappen hvis jeg kommer til at betale en gang til.... og ikke kan trække det tilbage..
Englefan
06-05-2007, 15:07
Det lyder godt nok mystifistisk.
Der er nok næsten ikke andet at gøre så end
at vente til du høre fra sælger...for det med
at trykke pay igen forstår jeg godt du ikke tør.
Nu har jeg ikke selv sådan en broderisymaskine
for så var det da mønstre jeg godt kunne finde
på at købe og så kunne jeg have set hvad jeg
fik ud af det.
Ked af det men må melde pass nu hvad råd
angår udover at du som sagt venter til du høre
fra sælger...sorry.
Englefan
Jeg synes også, du skal vente til imorgen.
Hører du ikke noget, så prøv at finde et link hvor der står "contact us"
Måske er det det du har gjort op til flere gange, men jeg synes også det lyder lidt mystiskt.
Som sagt tidligere, jeg synes ikke det er hos PayPal fejlen ligger.
Nu vil jeg lige blande mig lidt----Jeg køber rigtig mange broderier og betaler med paypal---Aldrig nogen problemer.Du har din egen side på paypal og ligesom du kan betale kan du også trække dit beløb retur.Så hvis du er i tvivl --Træk beløbet retur,og lav en ny indbetaling.
DU skal have en kvitering fra paypal hvor der står at du har betalt x antal kroner og hvad der kommer til at stå på din konto (navn)
Og ved de fleste hvor man køber "filer" er de der med det samme.Altså downloaden.eller Tilladelse til at hente filer.
Du skal være opmærksom på at der hvor du har betalt til er broderierne ikke altid gode (bitre erfaringer) Der skal til en del af broderierne justering til
MVH
Hellet
heh!!! ja det er ikke en nem sag, mange tak for jeres gode råd og foreslag og med hensyn til linket " contact us " så har jeg også skrevet mail til dem der, + til siden OG til hende der også leverer broderier til siden(t) :-)):-)) så de kan ikke rigtigt komme uden om mig...
jeg har også fået en mail fra Paypal med alle oplysninger om min konto hvad der er trukket - mit navn og det hele så den skulle være i vinkel, forstår bare ikke det andet, men lyder da super hvis jeg kan prøve at trykke pay igen, så kan jeg vel se om den går igennem igen, (( det er så bare ærgerligt hvis det er samme trummerum igen(F) ) hehe!! men rart at vide at jeg så kan trække det tilbage.... mange tak for jeres råd og forsøg..
Venter spændt på, om du har fået løst problemet!
(K) næææææ desværre ikke, blev så arrig(R) at jeg prøvede at tilmelde mig på en anden side for 3 mdr. og der gik den igennem på nul komma 5:-)):-)) sååååå det må jo nok desværre være den anden side der har taget røveren på mig, da jeg har fået oplyst fra paypal at betalingen er gået igennem til sælger....(((
men håber da stadig...
Så har jeg simpelthen åbnet en dialog til den broderi side gennem paypal, så er det godt nok spændende at se om der er er nogen der svarer mig, tror jeg forgæves har sendt 5 mails nu ( i det hele ) så er ved at være godt træt af den " snyder" side
Så lige en sidste opdatering til dem der har fulgt med her, I DAG FIK JEG SÅ EN MAIL MED LINK TIL DOWNLOD(:) det er så heller ikke andet end 15 dage siden jeg betalte til den side, men nu skulle den være i vinkel, det hjalp åbenbart at skrive gennem paypal(bdk
hundeuld
19-05-2007, 12:58
Herligt det lykkes til sidst(awd
Godt at det endelig lykkedes.
hej Krid.. og alle andre..
jeg vil bare lige nævne at på internet siden: www.mtldesign.dk (http://www.mtldesign.dk)
findes nogle af de broderier GRATIS!!!som er på den side krid har købt broderier fra. jeg har syet nogle af broderierne og de er alle blevet super flotte.. og det er jo ret ærgeligt at betale for noget man kan få ganske gratis ikke?
mange hilsner Bonzo
Jebs kender godt den side og ja du har da ret, det er da surt at betale for noget man så finder ud af man kan få gratis et andet sted, men syntes egentligt ikke det var særligt dyrt ( da det endeligt gik igennem ) det jeg har betalt i forhold til hvor mange broderier jeg har kunnet downloade :-))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.