Se fuld version : Prøv at gå ind under et træ
hundeuld
02-05-2007, 23:07
Vi har været på farten igen idag, denne gang gik turen til Haslev,
da vi absolut ikke kunne leve uden en is på et tidspunkt, kørte vi ind til en nærkiosk, og købte is, som vi spiste udenfor bilen, jeg gik hen under et ny udsprungne blodbøgetræ, og se hvilken farver der er i sådan et.
Wow, det var nydelige farger på det treet. Synes jeg ser dere, sittende med is og glane opp.
moster50
02-05-2007, 23:18
Hvor er det smukt.
hundeuld
02-05-2007, 23:22
Wow, det var nydelige farger på det treet. Synes jeg ser dere, sittende med is og glane opp.
Ja jeg sad der, og kunne slet ikke rejse mig igen, solen legede med bladene...(awd
supersine669
03-05-2007, 11:43
Utroligt smukt søde hundeuld.... så smukt, at jeg bliver stille.
hundeuld
03-05-2007, 14:18
Utroligt smukt søde hundeuld.... så smukt, at jeg bliver stille.
Uha superdejligesine, det skal der ellers meget til (t)
men jeg er altså vild med den her årstid, så da vi var i Haslev og kom til det sted vi skulle, var der en dejlig have med nogle flotte buske, sat farvemæssig godt sammen, så de skulle også lige med hjem... Kig med
Det er bare så skønne billeder, I har fanget (bdk
I skal også have et par fra Lillebo idag. Morellen blomstrer. Sådan nogle gule stenfrugter med røde kinder, der smager så eventyrligt - og altid sidder for højt oppe (F) Og så et mod nordøst i baghaven...
supersine669
03-05-2007, 19:41
Uha superdejligesine, det skal der ellers meget til (t)
men jeg er altså vild med den her årstid, så da vi var i Haslev og kom til det sted vi skulle, var der en dejlig have med nogle flotte buske, sat farvemæssig godt sammen, så de skulle også lige med hjem... Kig med
Hvorfor tror du, jeg skrev det??? (t) (ghf
Men helt seriøst - det var utroligt smukt..... er derfor IGEN stille....(R)
hundeuld
03-05-2007, 21:33
Det er bare så skønne billeder, I har fanget (bdk
I skal også have et par fra Lillebo idag. Morellen blomstrer. Sådan nogle gule stenfrugter med røde kinder, der smager så eventyrligt - og altid sidder for højt oppe (F) Og så et mod nordøst i baghaven...
uhm stik mig lige en igennem skærmen... vores har også et blomsterhav hvor er det skønt..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.