PDA

Se fuld version : Hjælp er træt af at trævle op............

Inger1
07-11-2011, 19:38
Nu må jeg vist have hjælp........................(Å)(Å)(Å)
Mønsteret er SandnesGarn nr. 0908
Mønsteret fortæller ikke om vrangpinden er indregnet i mønster oversigten og heller ikke i opskriften. Snoningerne i siderne bliver for lange dsv. 8 p. og hvis man ser på billedet er der kun fire p.
Synes det ser mærkeligt ud hvis der skal slåes om på hver p. i hulrækken.

Inger

D. Sand
07-11-2011, 20:26
Hej...
Har bogen og har faktisk flere gange tænkt på at strikke modellen.. den er meget sød..

Kan godt se at der ikke står noget om vrang pindende når man strikker frem og tilbage...
Jeg ville følge diagrammet både på ret og vrang så længe der skal strikkes frem og tilbage.. så får du også 4 pinde i snoningen..
Når det bliver samlet på rindpindende er det jo også her række der tæller, og der skal du også slå om på hver pind..
Det er som jeg ser/læser det, men syntes det er en fejl det ikke er bedre beskrevet..

Hilsner Dorte

Strikkelene
07-11-2011, 20:33
Er der ikke en rigtig opskrift til også?

Inger1
07-11-2011, 22:13
Er der ikke en rigtig opskrift til også?

Strikkelene jo der er en opskrift i bladet, men der står intet om vrangsiden.

Inger

Strikkelene
07-11-2011, 22:17
Det lyder mærkeligt. Det burde de da have skrevet. Jeg kan da godt forstå, hvis folk bliver forvirrede, når der ikke står noget.

Inger1
07-11-2011, 22:20
Hej...
Har bogen og har faktisk flere gange tænkt på at strikke modellen.. den er meget sød..

Kan godt se at der ikke står noget om vrang pindende når man strikker frem og tilbage...
Jeg ville følge diagrammet både på ret og vrang så længe der skal strikkes frem og tilbage.. så får du også 4 pinde i snoningen..
Når det bliver samlet på rindpindende er det jo også her række der tæller, og der skal du også slå om på hver pind..
Det er som jeg ser/læser det, men syntes det er en fejl det ikke er bedre beskrevet..

Hilsner Dorte

Tak for svar så må jeg prøve igen på hver pind. Hvis man tæller duskene så er der 20 stk. som sættes i hvert andet hul og jeg tror der var 40 huller så på den måde passer det jo god nok.
Hilsen Inger

dikte
08-11-2011, 11:45
Er der ikke et tlf nr i hæftet man kan ringe til og få hjælp?

Naja76
08-11-2011, 21:02
Prøv at ringe til dem eller send en mail

Kontaktinformasjon Danmark

SandnesGarn Aps

Kontaktperson: Lisbeth Grøndahl

E-mail: lisbeth.grondahl(@)sandnesgarn.no

Tlf. sentralbord (+45) 49 76 39 69
Telefaks (+45) 49 76 39 79

Inger1
08-11-2011, 22:06
Tak det passer det som Dorthe skriver vrangp. er hver anden på diagrammet.
Hvis ikke så havde jeg ringet eller skrevet til dem.

Inger

D. Sand
08-11-2011, 22:31
Tak det passer det som Dorthe skriver vrangp. er hver anden på diagrammet.
Hvis ikke så havde jeg ringet eller skrevet til dem.

Inger

((O)) Glæder mig til at se resultatet..