Se fuld version : Her er så min barbalilla :)
Ja jeg lovede jo lige at sætte et billede ind så her er hun, og tak for hjælpen til dem der fik knækket det svenske for mig.....og jeg som har en far der har boet der, altså!
Bedstemor
12-04-2011, 21:23
Hun er da blevet rigtig god *107*
lenemormeinild
12-04-2011, 21:29
Nøj hvor hun er blevet god ((O))(misundelig nej næsten ikke*120*)(z)
opskrifterne ligge på nettet lene :P http://piashobby.blogspot.com/
de er på svensk men jeg klarede mig da igennem, bortset fra at der lige var en ting jeg ikke kunne få til at passe inde i hovedet, men da først jeg prøvede gik det fint :D
Og tak for roserne, jeg er sikker på der er en ung dame der nok skal blive glad for sit påskeæg i år!
Hun er rigtig fin. Jeg skal bare have købt garn og i gang med hele familien til min datter - hun er vild med Barbapapper familien.
Rosendal
12-04-2011, 22:29
Hun er da blevet rigtig fin.
pind nr 7
12-04-2011, 22:38
Rigtig flot.(39)....jeg bliver helt sat tilbage til barndommen hvor jeg havde dem alle i plastik.
Hehe pind nr. 7 så tror jeg vi er nogenlunde på samme alder!
lenemormeinild
12-04-2011, 22:49
opskrifterne ligge på nettet lene :P http://piashobby.blogspot.com/
de er på svensk men jeg klarede mig da igennem, bortset fra at der lige var en ting jeg ikke kunne få til at passe inde i hovedet, men da først jeg prøvede gik det fint :D
Og tak for roserne, jeg er sikker på der er en ung dame der nok skal blive glad for sit påskeæg i år!
Tak for linket den side har da mange spændende ting((O))
bubbihund
13-04-2011, 01:51
Hold op hvor er hun bare blevet skøn!!! (39)
tak skal i have, jeg tror jeg er nødt til at lave nogen til grønnegademarkedet i juni :P
Bedstemor
13-04-2011, 10:07
Er du med der? Vi plejer at gå en tur gennem gaden den dag.
" I gamle dage" da Kirkens Korshær" serverede rundstykker, var vi at finde der.
Så vi ses måske i juni. (20)
I år er det Fontænehuset (der har til huse i kirkens korshærs gamle lokaler) der står for kaffe og hvis jeg ikke tager helt fejl, hjemmebagte boller og kage!
Og ja jeg er næsten sikker på at jeg skal have en bod der, jeg syntes bare at 250 kr. for en standplads er mange penge....men de bliver måske nemt tjent ind det ved jeg ikke...
hvor er den bare god, dejlig gave at få :-) *107*
jeg må altså også i gang med at forsøge at hækle en dukke, men min hækleliste og hobbyliste er stadig lang ! medmindre jeg går ned i tid, så der bliver mere tid til hækling, det kunne være hyggeligt *120*
Kastanje
13-04-2011, 16:35
Ååååh, hvor er det en fin barbalilla....jeg lader i hvert fald ikke nogen af mine børn se det billede, du har lagt ind, for så får jeg helt bestemt ingen ro, førend de også har fået sådan en*120*
xanadue jeg går hjemme for tiden mens jeg venter på papirer og ting til flex, så jeg har da lidt ekstra tid :P
Kastanje jeg tager da gerne imod bestillinger tihi
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.