PDA

Se fuld version : Strikket top - "Razor Cami"

Floderten
14-04-2007, 17:27
Jeg er endelig blevet færdig med en top jeg gik i gang med omkring starten af april. Det var meningen at jeg skulle strikke på den på vej til Paris (16 timer i bus - bvadr!), men det fik jeg aldrig rigtig gjort! :P Til gengæld fik jeg lavet næsten hele kroppen da jeg var til påskefrokost hos farmor. ;)

Vedlagt billeder! Jeg er godt klar over at min BH er meget synlig på det første billede, men jeg fik aldrig taget et fuld længde billede efter jeg havde fået en hvid top indenunder. :P Og på det andet billede: mine bryster er altså ikke så store i virkeligheden, det er bare lidt snyd med kameravinklen. (R)

Lavet i Blend Bambus (eller hedder det Bambus Blend?) fra Hjertegarn: 70% bambus/30% bomuld. Den kunne godt have brugt lidt mere stræk, men det må blive i den næste. Andre småting er guldtråd i de hæklede stropper + en lille guldsløjfe (der begge er pilskæve) under hver strop. :)

Flere detaljer og billeder på min hjemmeside :)

jane72
14-04-2007, 17:31
sikke en sød top...

ville da ønske at jeg ikke var så "frodig" så ville jeg også kaste mig ud i sådan et projekt...

lul1971
15-04-2007, 20:25
Du har da nydelige bryster *fnis* -og toppen er også rigtig sød ;-)

mutti
16-04-2007, 10:59
Hvor er det en fin top du har lavet (bdk

StrikkeTrine
17-04-2007, 09:08
Hvor er den bare sommersød!!!!

Kan der lokkes en opskrift ud af dig??

supersine669
17-04-2007, 13:00
(bdk Utrolig sød og smart. (bdk

Xen
17-04-2007, 19:53
Wauw.. du har fart på! (nvb

Fin top... og rigtig rigtig lækker blog. Super inspirerende.. bli'r helt frustreret over at jeg ikke er den store strikker.. gad godt trylle en butterfly el. 2... *savle*

Xen...

Floderten
22-04-2007, 11:59
Uuh, har været fraværende - havde slet ikke set at folk havde svaret! :)

Tusind tak for alle de søde kommentarer (inkl. den om brysterne, lul1971 :D)! Opskriften kan findes her (http://ohmystars.net/craft/knitting/prazorcami.html). Den er godt nok på engelsk, men den er ikke svær at lave om, så den enten bliver større eller mindre. Det er kun 2 mønster 'rækker', og den ene skal bare strikkes rundt. ;) Jeg vil dog blot anbefale, at man bruger noget garn, der er ret elastisk. :P