PDA

Se fuld version : Eget design

Pia7070
05-04-2011, 17:09
Har været i designer humør og har designet denne klemme pose som min svigermor skal have i fødselsdagsgave.

Nå ja og så kom jeg også lige til at lave denne lille taske til datteren (R), som er beregnet til at have tegne udstyr med i, farveblyanterne kan puttes i de små lommer uden på tasken og så en malebog/papir i tasken.

Tessie
05-04-2011, 17:25
Sikke nogel søde ting du har designet. Dejligt med nogle pæne ting, til dagligdagens måske lidt kedeligere arbejdsopgaver.(R)

Strikkelene
05-04-2011, 17:26
Hvor er du dog dygtig, Pia. Sikke nogle søde poser/tasker.

Inger1
05-04-2011, 18:57
Sikke fine ting, men lige et men tøjklemmer er i et ord ik(R)eller tager jeg fejl.............. Håber ikke jeg er lyseslukker............

Inger

marion
05-04-2011, 19:06
sikke nogle fine ting du har lavet og særligt når det er dit helt eget design....

Unger
05-04-2011, 19:21
Super flotte ting du har kreeret - bliver kun lidt misundelig på den broderimaskine ;o)

bubbihund
05-04-2011, 19:29
Super flotte ting du har kreeret - bliver kun lidt misundelig på den broderimaskine ;o)

ENIG!!! Men jeg er MEGET misundelig *120*

Bedstemor
05-04-2011, 20:18
Mere enig - og mere misundelse (det siges ellers det er noget grimmer noget) Men jeg er det altså!

Pia7070
05-04-2011, 20:40
nu rødmer jeg da helt (R)

Pia7070
05-04-2011, 20:59
Sikke fine ting, men lige et men tøjklemmer er i et ord ik(R)eller tager jeg fejl.............. Håber ikke jeg er lyseslukker............

Inger

Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved det, da jeg er ordblind og satte min lid til mandens stavekundskab, for stavekontrollen på min pc acceptere begge stave måder. men det skal da undersøges nærmere for svigermor skal da ikke have en med stavefejl på, det er jo ikke være end jeg selv kan bruge den. *124*
Det er kun godt du gør opmærksomt på det, så du er overhovedet ikke en lyseslukker (xyk)

Inger1
05-04-2011, 21:27
Ok tak jeg håber ikke jeg gjore dig ked af det, men jeg ved bare du vil blive ked af det hvis der kom en og sagde det er forkert, når vi andre havde muligheden for at gøre dig opmærksom på det først så du havde muligheden for at rette det.
Her vil du sige det kunne vi ikke være bekendt.

Inger

Pia7070
05-04-2011, 22:14
Ok tak jeg håber ikke jeg gjore dig ked af det, men jeg ved bare du vil blive ked af det hvis der kom en og sagde det er forkert, når vi andre havde muligheden for at gøre dig opmærksom på det først så du havde muligheden for at rette det.
Her vil du sige det kunne vi ikke være bekendt.

Inger

Nej det gjorde du ikke der skal meget mere til!
Og ja det er surt at komme med en gave med stavefejl på, det ville jeg da være ked af at gøre, for så bliver modtageren jo aldrig rigtig glad for den, så heller få det afvide så fejlen kan rettes.

anneg
05-04-2011, 22:46
(39)Det er da et festligt ord, du har designet der. Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer. Så lad endelig være med at pille op, men lav en ny til svigermor, og giv mig den der, næste gang du vil give mig en gave.
knus fra mig*306

bubbihund
05-04-2011, 22:49
Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer.

Hvad dælan!! De bor også her hos mig!! Det kan de da ikke være bekendt (n)

anneg
05-04-2011, 23:05
Nej det er nogle dumme dyr. Jeg kan virkelig godt tænke mig sådan en klemmepose. Jeg synes den er rigtig sjov.

Pia7070
06-04-2011, 00:21
(39)Det er da et festligt ord, du har designet der. Jeg ønsker mig lige præcist sådan en klemmepose, for hver vinter sidder der nogle små dyr, der hedder kalorier, i mit klædeskab og syr mit tøj ind, så hver forår må jeg på kur, fordi mit tøj klemmer. Så lad endelig være med at pille op, men lav en ny til svigermor, og giv mig den der, næste gang du vil give mig en gave.
knus fra mig*306

Den er skrevet på din ønskeseddel Mor, for jeg har jo ikke haft sådan nogle dyr i mit klædeskab i vinter, så har jo enligt ikke brug for en klemmepose ((O))

Nørkledamen
07-04-2011, 16:54
Til jul kom jeg til at brodere "god jul" spejlvendt på et lille håndklæde. Det gav jeg til nogle venner, der ikke tager tingene så tungt, og de blev meget gladere for det, end hvis det havde været rigtig vendt. De syntes det var sjovere. Nu kender jeg jo ikke din svigermor, men min ville være fløjtende ligeglad. Hun ville bare være glad for, at jeg havde lavet sådan en til hende.

Nørkledamen
07-04-2011, 17:00
Ja jeg blev ikke helt færdig:
Hun ville bare være glad for, at jeg havde lavet sådan en til hende. For den er rigtig fin, jeg tror jeg vil lave en til hende og måske mig selv. :-)

Missemor
07-04-2011, 17:02
Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke ved det, da jeg er ordblind og satte min lid til mandens stavekundskab, for stavekontrollen på min pc acceptere begge stave måder. men det skal da undersøges nærmere for svigermor skal da ikke have en med stavefejl på, det er jo ikke være end jeg selv kan bruge den. *124*
Det er kun godt du gør opmærksomt på det, så du er overhovedet ikke en lyseslukker (xyk)

Tøjklemmer er i eet ord, for det er jo ikke tøjet der klemmer *120*(R)*120*

Og i øvrigt synes jeg da du skriver rigtig godt, når du er ordblind, hvis du ikke havde skrevet det, ville jeg da aldrig selv have gættet det selv.((O))

Strikkelene
07-04-2011, 19:20
Det er nærmere tøjet, der kommer i klemme. *120*

laj
07-04-2011, 19:24
ja jeg gentager de andres begejstring

VILD flotte ting og er helt vild især med klemmeposen flot (39)

Pia7070
07-04-2011, 20:21
Til jul kom jeg til at brodere "god jul" spejlvendt på et lille håndklæde. Det gav jeg til nogle venner, der ikke tager tingene så tungt, og de blev meget gladere for det, end hvis det havde været rigtig vendt. De syntes det var sjovere. Nu kender jeg jo ikke din svigermor, men min ville være fløjtende ligeglad. Hun ville bare være glad for, at jeg havde lavet sådan en til hende.

Kender det alt for godt broderede selv en opskrift spejlvendt til jul.*120*
Er også sikker på at min svigermor ville blive glad for den tros fejlen.