Se fuld version : så er mine förste baby sokker/sko färdige
...og de blev ret söde når nu jeg skal sige det selv...men foden ser stadigväk stor ud...jeg må ud og jage en baby og se om det ser ok ud på en fod(ghf
hundeuld
08-04-2007, 23:11
Doriiiiiiiit hvor er billedet (x)
billedet det ligger da i computern...jeg ved bare stadigväk ikke rigtigt(R) hvordan man sådan röster det ud af(ukh) jeg lider under at väre kronisk uteknisk(K) ....men du har da fået et billed du kan studere(xyk)
hundeuld
09-04-2007, 00:00
Ååå NU ser jeg dem, de ser da ganske normale ud (H) sådan du kan bare..
Charitas
09-04-2007, 01:00
(z) de er søde Dorit
anjashobby
09-04-2007, 07:54
det var da også nogle super lækre farver du har valgt til dem
de er strikket af noget af den rest der er over fra spiral sokkerne der snart er färdige...strikket af mit gevinst garn....fra Terapi hobby (H)
kvikkevik
09-04-2007, 09:36
yes endelig en der ELsssssker farver lige som mig, kanon arbejde og bliv endelig ved med at lave ting i stærke farver.
(qwe
Inge Gregersen
09-04-2007, 10:39
Hvor er de søde dine babysokker - rigtig flot farve.(bdk
Er de svære at strikke??? da mine 2 nevøer venter 1. barn i maj og juni
så det kan være moste skal igang med strikkepindene.(t)
Det förste par gav mig grå hår...og jeg vil lyve hvis jeg siger at jeg ikke svovlede...det tog mig nästen 1,5 dag at blive färdig...men så har jeg heller ikke prövet hul mönster för (til båndet i sokken)...men näste par kunne jeg principen... så jeg lavede et par hvide i går aftes(lidt efter eget hovede(yvd) )...og der er et par andre i multi på pindene nu og de er snart färdige...mönstret fik jeg her inde !!!!
( og så må vi ikke glemme at jeg spinder ind imellem)
så er du god til ret og vrang og har prövet hul mönster skal det nok ikke väre noget problem
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.