PDA

Se fuld version : Hjælp til Løvfald

dytter
11-01-2011, 07:28
Jeg har lovet at strikke løvfald ( nederdel af Annette Danielsen), men modtager er lidt "bredrøvet" og spørg om nederdelen kan laves lidt længer bagpå? Kan jeg det og hvordan? Gode råd modtages*141* Jeg tænker på mønsteret, hun har bestilt den ensfarvet, så jeg får ikke problemer med striber(x)

Dytter*306

Jeanne Thøgersen
11-01-2011, 09:19
Nu sidder jeg og tænker hvorfor længere bagpå??? Skulle den så ikke bare være X antal cm længere???

Da jeg ikke kender Løvfald har prøvet at google "Løvfald; nederdel"og fik kun et par billeder i mange farver forfra. Men ud fra billedet ser mønstret da ud som om man kan lave forhøjelse bagpå som på børnebukser især når nederdelen er ensfarvet,

zuzzan
11-01-2011, 10:12
Jeanne:
Når man er en stor pige ender nederdelen tit med at sidde og flagre lidt længere oppe bagpå end fortil hvis man ikke øger lidt i længden på bagsiden. Det er lidt som med blebukser til de små - de skal også have lidt venderækker for at bleen kan være der *g*

Nivea
11-01-2011, 13:47
Hvad med at skrive til Annette Danielsen og spørge hende.

Jeanne Thøgersen
11-01-2011, 17:48
Jeanne:
Når man er en stor pige ender nederdelen tit med at sidde og flagre lidt længere oppe bagpå end fortil hvis man ikke øger lidt i længden på bagsiden. Det er lidt som med blebukser til de små - de skal også have lidt venderækker for at bleen kan være der *g*

Kender det ikke med bagdelen men har et buler eller 3 foran Og hverken salsa eller Zumba har hjulpet på det *172**172* Men det er sjovt så jeg fortsætter