PDA

Se fuld version : strømpe opskrift søges

suzuki
07-01-2011, 13:55
hej mon der er nogen der kan hjælpe med en opskrift på disse strømper

Jeanne Thøgersen
07-01-2011, 14:17
hej mon der er nogen der kan hjælpe med en opskrift på disse strømper

Er de hæklet - ser sådan ud for mig - et link til det der billede måske???

Rysse
07-01-2011, 14:47
Se i indlæg 10 - 14 - 19. Syntes nok jeg havde set dem før.
http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=19191&highlight=babyst%F8vler&page=2

bubbihund
07-01-2011, 21:21
Her er der frit valg på alle hylder til opskriften:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=crochet+cowboy+booties&meta=

Bedstemor
07-01-2011, 21:32
Altså, altså - den der manglende "engelskkunnen" spænder igen ben.

bubbihund
07-01-2011, 21:36
Jamen jamen, det kan vi jo sagtens løse (awd Men ellers kan man jo følge videotutorialen på YouTube, hvor han hækler hele støvlen, og så behøver man jo ikke de store sprogkundskaber.

lykketrold
07-01-2011, 21:44
Jamen jamen, det kan vi jo sagtens løse (awd Men ellers kan man jo følge videotutorialen på YouTube, hvor han hækler hele støvlen, og så behøver man jo ikke de store sprogkundskaber.
næææææææææææ hvor godt... jeg vil nemlig rigtig gerne hækle dem, men har ikke mod på en engelsk opskrift... tak for tippet

Bierberg58
07-01-2011, 21:48
Man kan få automatisk oversættelse på google...oversættelsen er ikke altid helt go´ , men det er da til at have med at gøre!!

lykketrold
07-01-2011, 21:52
har lige været inde og se video...... bubbihund du er en gud, for nu fandt jeg også de andre små sko jeg gerne ville prøve....(bdk(bdk(bdk*307*

bubbihund
07-01-2011, 22:10
har lige været inde og se video...... bubbihund du er en gud, for nu fandt jeg også de andre små sko jeg gerne ville prøve....(bdk(bdk(bdk*307*

Så lidt da, og JA!! YouTube er altid god at få hjælp fra *120*

Jeanne Thøgersen
07-01-2011, 22:23
Man kan få automatisk oversættelse på google...oversættelsen er ikke altid helt go´ , men det er da til at have med at gøre!!

Ja de fleste gange man bruger Google til at oversætte kan man få sig et godt grin helt gratis og en oversættelse der er lige til Huttibras :-)

suzuki
08-01-2011, 22:39
tusind tak de er bare så søde de støvler

Bedstemor
08-01-2011, 23:32
De er rigtig søde, og det kan nok lade sig gøre at bruge videoen.

Jeg kom til at tænke på, er der mange der holder på hæklenåen som han gør?
Jeg holder på den som på en blyant.

bubbihund
09-01-2011, 20:31
De er rigtig søde, og det kan nok lade sig gøre at bruge videoen.

Jeg kom til at tænke på, er der mange der holder på hæklenåen som han gør?
Jeg holder på den som på en blyant.

Jeg synes, at jeg ser mange hæklevideoer, hvor de holder sådan på hæklenålen. Personligt, så holder jeg også som på en blyant. Vi har faktisk haft en snak om det her på Rokken for et stykke tid siden, hvor Lene Schønemann havde fået en ny hæklenål og så talte vi om hvordan man holder forskelligt på sådan én.

Bedstemor
10-01-2011, 00:08
Da jeg først i 50erne skulle lære at hækle, tog jeg også fat på hæklenålen på den måde.
Vores lærerinde bankede mig oven i hovedet med en hård kno og sagde, at man skulle tro jeg var vant til at holde på en møggreb.
Sådan!
Hun var i det hele taget noget af en oplevelse - nu kan der grines af det, dengang rystede jeg i de lyserøde loddenvrang'er bare hun kikkede på mig.

bubbihund
10-01-2011, 22:13
Da jeg først i 50erne skulle lære at hækle, tog jeg også fat på hæklenålen på den måde.
Vores lærerinde bankede mig oven i hovedet med en hård kno og sagde, at man skulle tro jeg var vant til at holde på en møggreb.
Sådan!
Hun var i det hele taget noget af en oplevelse - nu kan der grines af det, dengang rystede jeg i de lyserøde loddenvrang'er bare hun kikkede på mig.

Puha...ja, dét kan jeg da godt forstå.

Strikkelene
10-01-2011, 22:30
Jeg bruger også "blyantsgrebet". Jeg har sommetider prøvet at holde på den keanden måde, men det føles for klodset for mig at hækle på den måde. Men når jeg holder på strikkepinde, så er det med det andet greb.