Se fuld version : haven - Mord på landevejen
En mørk aften det regnede stille , bilen kørte jævnt hen af landevejen , musikken spiller roligt i bilen, alt åndede i fred og ro.
Pludselig ligger der et lig på landevejen......... 1 til , flere og flere lig dukker op, et frygtelig syn, alt vender sig i en, vi stiger ud af bilen og ser på det makrabra syn, men ak intet er der at stille op, alle er døde.
Vi vender os om, og sætter os i bilen igen, vi vil ikke blandes ind i noget.
Køre igen nogle hundrede meter, flere lig , sådan forsætter det hele vejen fra Vordingborg til Nykøbing Sj. er der udbrudt borgerkrig i Danmark.... nej frøerne er blevet parringssyge, og vrandre over vejen pga. regnvejret, og det bliver deres død. Ingen billeder det var for mørkt Å)
Man føler sig hensat til en krigs-zone....... i starten! Men trist er det, at dyr ikke kender færdselsreglerne. Jeg ser dagligt døde dyr i vejkanten på vej til og fra arbejde.
Ja, det er regnvejret der får dem til at vrandre, jeg havde dem også over det meste af haven i aftes.
Men jeg kan altså godt lide den måde i fortæller tingene på haven og hundeuld, man aner som regl ikke hvad man kommer til at læse, med jeres overskrifter .
Jeg må indrømme, jeg kom til at træde en ihjel, skulle ud og hente vasketøjet og smask UF
adrrrrr hvor ulækkert, jeg væmmes ved bare at køre en regnorm over med min cykel. Så jokker du på en..........
TRYK på billedet (ghf
Jeg tror vi skal have Droste til at lave os en overlevelses kursus .når vi så har spist ristet myre og diverse, så har vi hård hud på sjælen.
Når nu vi snakker om dyr og diverse former for trafikdrab:
Vi har været i vores campingvogn i det gode vejr i dag - på dens faste forårsplads. Denne nye beboer (solsort må være tilfreds med logi'et... regner ikke med at blive kørt over foreløbig !
Godt den vogn ikke skal flyttes Nu håber jeg ræven kan lade den være, det er jo lige serverings højde .
hundeuld
24-08-2007, 23:50
Er der nogen af jer, der har haft fuglereder de mærkeligste steder i sommmer ?
Vi havde en solsort der valgte at lave sin rede lige over vores garageportdør , den var slet ikke bange kiggede bare ned på os når vi forsigtigt skulle ud og ind af døren . . da ungerne så var der , sad de små dunede kugler og gyngede på redekanten og kiggede ned på os... det var så hyggeligt
strikketøsen
25-08-2007, 16:23
En mørk aften det regnede stille , bilen kørte jævnt hen af landevejen , musikken spiller roligt i bilen, alt åndede i fred og ro.
Pludselig ligger der et lig på landevejen......... 1 til , flere og flere lig dukker op, et frygtelig syn, alt vender sig i en, vi stiger ud af bilen og ser på det makrabra syn, men ak intet er der at stille op, alle er døde.
Vi vender os om, og sætter os i bilen igen, vi vil ikke blandes ind i noget.
Køre igen nogle hundrede meter, flere lig , sådan forsætter det hele vejen fra Vordingborg til Nykøbing Sj. er der udbrudt borgerkrig i Danmark.... nej frøerne er blevet parringssyge, og vrandre over vejen pga. regnvejret, og det bliver deres død. Ingen billeder det var for mørkt Å)
Jeg véd ikke, om det er fordi det her i landet "ikke kan betale sig", men da jeg boede i England (flere år) så vi mange steder i landskabet langs befærdede landeveje, at der var lavet tunneler til frøer, tudser, ræve, lækatte, harer m.v. og at dette tilsyneladende havde reduceret antallet af trafikdræbt dyreliv til gavn og glæde for alle (ikke mindst dyrene selv!) (:) (:) (:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.