Se fuld version : Rokkevenner
Som der tidligere har været nævnt i et andet indlæg, så har vi fundet ud af at det kunne være en god ide med Rokkevenner.
Rokkevenner er dem, der kan give en hjælpende hånd til nye medlemmer, så de får glæde af Rokken - og det gør ikke noget hvis de også smittes af Rokkenitis - og altså kan virke som en form for hjælpere/guider her i dette dejlige forum.
Har du lyst til at blive Rokkeven, så send mig fluks en pb, så samler jeg trådene, så vi i fællesskab kan yde en god service for nye medlemmer.
Ja jeg er også klar... hvis jeg kan bruges (:)
luffedreng
05-04-2007, 10:13
jeg vil også godt være med, MEN jeg vil godt vente en tid da jeg jo har rigtig travlt med mit kørekort, så det er ikke hver dag jeg er på rokken (K)
håber der er nogen der skal have hjælp når jeg engang er færdig (H)
Det er bare en super god ide, du der har fået med at få samle trådene lidt, Galleri (:)
Ja, jeg har lidt overordnede tanker omkring det.
Det sker tit at både nye og gamlede Rokkere har svært ved f.eks. at lægge billeder ind.
Tanken er så, at vi Rokkevenner henvender os til dem, der har lidt problemer - eller at de der har problemer henvender sig til mig og jeg vil så delegere ud til I andre Rokkevenner. Det er mere fordi at vi ikke alle rykker den samme person til undsætning.
Jeg skal nok få lavet en plan, men har desværre ikke lige tid i dag.
God ide - der kunne også i aktiveringsmailen være et link til listen over Rokkevenner, så skulle de ikke lede efter os
Her er linket til den side hvor der står hvem der er Rokkeven
så alle Rokkere ved hvor de kan henvende sig hvis de løber ind i problemer omkring brugen af Rokken
http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=5155
minniesmor
16-03-2008, 23:51
hej jeg syntes det lyder som en rigtig god ide - bare ærgeligt at jeg ikke fik noget at vide om det da jeg blev meldt ind - jeg kan nu godt bruge lidt hjælp for det er meget svært at finde rundt her inde - jeg leder efter en tråd jeg har skrevet noget i - men ved ikke hvor jeg skal finde den henne???
knus Anne (Minniesmor)
hej jeg syntes det lyder som en rigtig god ide - bare ærgeligt at jeg ikke fik noget at vide om det da jeg blev meldt ind - jeg kan nu godt bruge lidt hjælp for det er meget svært at finde rundt her inde - jeg leder efter en tråd jeg har skrevet noget i - men ved ikke hvor jeg skal finde den henne???
knus Anne (Minniesmor)
Har du brug for hjælp. kan du bare kontakte en af os supportere. Vi kan findes på forsiden, i venstre side under Hjælp.
Mangler du et indlæg du har skrevet, kan du enten bruge søgefunktionen (også i venstre side på forsiden) eller klikke på dit brugernavn, der vil der også dukke en slags søgefunktion op. Enten kan du søge på alle indlæg du har startet eller alle de indlæg du har skrevet i.
Ellers må du lige kalde, så skal jeg se om jeg kan hjælpe
Mosterkoster
17-03-2008, 00:24
Det kan være der lige skal gøres et eller andet ved linket på Galleris meddelelse, det virker ikke. Det er mere for ikke at forvirre nyankomne, hvis de nu finder ind til dette emne. (R)
Det kan være der lige skal gøres et eller andet ved linket på Galleris meddelelse, det virker ikke. Det er mere for ikke at forvirre nyankomne, hvis de nu finder ind til dette emne. (R)
Det er hermed rettet ((O))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.