PDA

Se fuld version : av mine arme.......

bjergged
07-09-2010, 20:49
Pyyyyyyha hvor er vi trætte nu. Min mand og jeg har haft ferie i 1½ uge nu OG vi var sørme så heldige at den ældste af drengene (23 år) havde lyst til at komme op og besøge os *131*.
Nu har jeg for første gang i disse dage, overskud til at smutte en tur herind og se hvordan I alle har det. Men for pokker hvor har jeg ondt i mine arme (R)
Vi har nærmest endevendt hele haven så vi har fået meget mere plads og haven er blevet meget mere enkel og lige til at holde *120*
Desværre er det nu for mørkt til at jeg kan tage nogen gode billeder, men det skal jeg nok få gjort i morgen og så får I selvfølgelig også lige nogen "før" billeder, men de ligger på min pc, og jeg har bare lige hurtigt nuppet mandens til at lure lidt her på Rokken (R).

bubbihund
08-09-2010, 00:17
Hi hi...kunne sønnen ikke hjælpe med havearbejdet?

Men for lige at trøste dig lidt pga dine ømme arme skal du da lige have sådan én af mig (105) *131*

Og så glæder jeg mig til at se fotos (awd

Tina
08-09-2010, 00:26
Glæder mig til at se (1) af jeres 'nye' have.

lillebi
08-09-2010, 06:08
pyyyh, hvor er i flittige...hvis i har mod på at fortsætte ,så kender du adressen*120**120*
Glæder mig til at se billeder fra haven, det kunne være at jeg fik lidt inspiration((O))
men, øøøøøøøh, er du sikker på at du er gammel nok til at have en dreng på 23?????*120**131**131*

"Brumby"
08-09-2010, 20:50
Glæder mig til at se dine billeder.. både før og efter...(bdk

lenemormeinild
08-09-2010, 20:57
Pyyyyyyha hvor er vi trætte nu. Min mand og jeg har haft ferie i 1½ uge nu OG vi var sørme så heldige at den ældste af drengene (23 år) havde lyst til at komme op og besøge os *131*.
Nu har jeg for første gang i disse dage, overskud til at smutte en tur herind og se hvordan I alle har det. Men for pokker hvor har jeg ondt i mine arme (R)
Vi har nærmest endevendt hele haven så vi har fået meget mere plads og haven er blevet meget mere enkel og lige til at holde *120*
Desværre er det nu for mørkt til at jeg kan tage nogen gode billeder, men det skal jeg nok få gjort i morgen og så får I selvfølgelig også lige nogen "før" billeder, men de ligger på min pc, og jeg har bare lige hurtigt nuppet mandens til at lure lidt her på Rokken (R).
Jammen jeg glæder mig til hvorfor du har så ømme arme av av og av båder før og efter billder*120*