Se fuld version : Værd at tænke over
hundeuld
15-05-2010, 10:54
Hallo til alle jer bilister allevegne..
43482 43483 43484 43485 43486
Jeg vil gerne blive voksen - så pas på mig når du kører..
Har pindsvin så store ører? (z)
Jepper man får et helt andet syn på disse stikkende små dyr når man sådan ser dem fra neden af.,
Åååhhhh - hvor er den bare dejlig nusser,man får næsten lyst til at kramme den lille fyr - ærgeligt den stikker *120*
Hvor er den dog kær:-)) Den ligner jo noget lige til ag nusse, men det er nok ikke så behageligt(R)
symadammen
15-05-2010, 15:42
Hold da op hvor er den bedårende - ja Haven har ret det er noget helt andet når man ser den fra den vinkel (z)
Christel
15-05-2010, 15:52
Åh, hvor er den bare kær (z)
Strikkelene
15-05-2010, 16:55
Ja, de er bare ikke til at stå for! Sådan nogle søde, små omvandrende nålepuder.
Men pas på *120*
Når man ædelmodigt står ud af sin lune bil en aften for at løfte pindgrisen af vejen så den kommer helskindet over..så hopper den altså og de der strittende pikke er ikke at spøge med ((O))
supersine669
16-05-2010, 15:50
Jepper man får et helt andet syn på disse stikkende små dyr når man sådan ser dem fra neden af.,
Med dine smukke øjne og poter, troede jeg først, det var en "bamse"; altså ikke levende.
TAK søde haven.
PS: Det er rigtigt nok: Den lille foldede "lyse-lampe", som jeg fik af dig, er her stadigvæk. Står i vindueskarmen og pynter i en lille bakke. Så den er ikke gået i stykker.
Nårh hvor er den bare nuttet. Jeg troede også først det var en lille bamse. vi har ofte besøg af pindsvin i haven, men jeg har aldrig set så lille en.
Sidste sommer gik hundende helt bananas inde i stuen midt om natten. De hylede og peb og kradsede mod havedøren - tænk sig, så have pindsvinet tilladt sig at lægge sig lige uden for døren på dørmåtten. Sikke en frækhed, syntes hundene altså *141*
Spelsauen
17-05-2010, 09:33
ja naturen er værd at bevare... (qwe sød er den - og nogle rigtig gode billeder af den!
Hvor er den dog bedårende *131* man får da helt lyst til at pusle om sådan en lille fyr (H)
Det skal så lige siges at det ikke kun er bilister der skal passe på.
Knallerter og cykelister laver også en del ravage i naturen , specielt om aftenen når det er svært at se hvor man kører. Så ern rigtig god lygte der lyser lidt nedad, så er der mange frøer,tudser og andre små dyr der overlever.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.