Se fuld version : uldfestival i Saltum
vandhunden
08-05-2010, 22:51
ar været i Saltum til Uld festival mødte rigtig mange rokkere en kold men hyggelig dag
Strikkelene
08-05-2010, 22:54
Ja, jeg mødte også et par rokkere der. Men bare ikke Renée.
Ja, der var sulme koldt deroppe.... men der var uld nok at "varme" sig på... Fik købt 1 kg uld og 4'kantet strikkepinde... En (qwe Festival...
Super dejlig dag, med en masse der fristede.
Vandhunden du tog nogle billeder så jeg, er det nogen der skal deles her.
Strikkelene
09-05-2010, 20:47
Ja, det var dejligt men hundekoldt.
Hej
Er ked af i frøs, har også været til uldfestival i dag søndag, og det var et pragtfuld vejr masser af sol, og mange glade mennesker, og en masse spændende garn.
Hilsen Bodil ((O))
Strikkelene
09-05-2010, 21:47
Jeg havde heldigvis taget en ulden sweater under min regnjakke.
Ville så gerne have været med, men (manden) syntes, det var lidt langt at køre....
Jeg var afsted søndag og pengepungen kom nu osse i brug, måske lidt for meget *120*
Den eneste jeg sådan registerede, at jeg mødte var Renee, som jeg købte uld af. Det er meget sjovt, nu at kunne sætte ansigtet bag menneske Renee.
Hun fortalte at der havde været en del herinde fra om lørdagen, men jeg var den første hun mødte om søndagen.
Det var lidt sjovt, for vidste slet ikke, at hun ville være der. Men da jeg fandt uld hos hende, begyndte vi at snakke og hun vidste mig hendes bolig i Sverige. Så blev jeg jo nød til at spørge hvad hun hed og det vidste sig jo så at være Renee *120*
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.