Se fuld version : Konkurrence i Hendes verden vis dit varmestuestrik.
Thomas' mormor
07-05-2010, 19:28
af Søndags BT jeg ryddede. Men i tirsdag blev jeg kontaktet af Hendes Verden, der gerne ville lave en artikel om varmestuestrik. Ja jeg siger jer, jeg kunne næsten ikke stoppe *120**120*Hundeuld har leveret billeder til artiklen.
hundeuld
07-05-2010, 19:37
Og jeg glæder mig til at se hvad hun har sat sammen, nu må vi holde øje med hvornår det kommer i*141*
bliver spændende at læse (39)
Det bliver spændende.
Varmestuestrik er efterhånden nævnt i en del forskellige medier.
Kan det mærkes, i forhold til flere strikkere og mere garn ?
Thomas' mormor
07-05-2010, 19:59
Du blev nævnt Tina: "Vi har en varmestuestrikker i Allerød der har lavet mere end 500 huer"
hundeuld
07-05-2010, 20:02
Jo det giver flere strikker og der er flere udenfor rokken, der doner garn..(qwe
Du blev nævnt Tina: "Vi har en varmestuestrikker i Allerød der har lavet mere end 500 huer"
Nej .... Nu bliver jeg helt genert (R)
Men det glæder mig, at det giver flere strikkere og mere garn.
Jeg synes simpelthen der er så mange der giver en hånd med til dette projekt.
Nogle samler garn, andre strikker/syr ell. hækler og en helt tredje fragter garn og færdigstrik rundt i hele DK.
(qwe alle sammen.
Strikkelene
07-05-2010, 21:51
Det lyder spændende. Så må vi jo holde øje med bladet.
Jo mere reklame des flere strikkere og mere garn!
jettefb.
07-05-2010, 22:19
Det lyder spændende. Jeg holder Hendes Verden hver uge.
hundeuld
06-09-2010, 15:40
OG NU ved jeg hvornår det kommer i bladet *120*vil i gerne vide det *120*
Jaaaaah, det vil vi meget gerne. ((O))
Ja selvfølgelig. Det er da ikke en hemmelighed du skal gå og gemme på.
hundeuld
06-09-2010, 16:23
I behøver det ikke, den er ikke så tung at bære på, så jeg klare det lige *120*
Please - du kan da ikke bare komme med sådan en udmelding og holde os på pinebænken. Du ved da, hvor nysgerrige vi er (K) (K) (K)
lenemormeinild
06-09-2010, 17:08
BE BE kom nu pinebænken er overophedet, så sig der nuuuuuuuu nuuuu
Ja og der er slet ikke plads til flere på den bænk.
hundeuld
06-09-2010, 18:23
Jamen kære venner er det så slemt at vente*120*der er en til der ved hvornår det kommer .. hvem tror i det er*141*
Grner...du er og bliver en drillepind, Hundeuld*120*
Men mon ikke produktions tiden er små 10 uger? men det er godt nok lidt lang tid at vente på at få det i bladet(Å)
Men jeg syntes også at jeg kan mærke at folk er opmærksomme på at vi eksistere..jeg har haft flere kollegaer som er kommet med garn, når de har læst om os og vi så har talt om det på jobbet.
hundeuld
06-09-2010, 19:03
hehe *120*hvis vi alle begynder at råbe på Thomas`mormor
råbe råbe råbe råbe og mere råbe
gad vide om hun så kommer og snakker over sig*120*
Strikkelene
06-09-2010, 19:04
Den anden må enten være Haven eller Thomas' mormor. Jeg har købt bladet i dag og jeg skal nok sige til, hvis jeg ser noget der.
Der er ingen Thomas' mormor i denne uges blad.
hundeuld
06-09-2010, 22:57
Ja jeg råber jo nok ikke højt nok så thomas mormor kan høre det for thomas morfar snorken *120*Så nu siger jeg det, det er den 27 september i skal kigge i bladet, der kommer artiklen har jeg fået visket i min øresnegl.(H)
Lene Schønemann
07-09-2010, 07:15
Hej.*101*
Jeg køber det hver mandag.
Og har gjort det i mange år.
Knus fra
Lene.*101**101*
symadammen
07-09-2010, 08:35
Det bliver spændende at se - jeg køber også bladet hver uge (R)
Thomas' mormor
07-09-2010, 08:43
Jeg glæder mig da også til at se hvad journalisten har fået brygget sammen. Du råbte ikke højt nok hundeuld. Jeg var dybt koncentreret ............. om at gøre et par sokker færdige af rokkegarn jeg lige har købt.
hundeuld
07-09-2010, 09:10
Ja det er godt med dig, du sad med ørepropperne i og hørt fed musik gjorde du *131*
Sejt, godt at det kommer i så hurtigt(H)(H)(H)
MissScarlett
27-09-2010, 00:06
(R) Så fik jeg købt hendes verden her søndag eftermiddag.
Strik for en god sag, er blevet en god artikel på 2 sider, delt med 4 strikkegrupper: Strik til for tidligt fødte. Varmestuestrikker Rokken. Strik til Mødrehjælpen. Strik til børnehjemsbørn.
Der er et fint billede med varmestuestrikker på Kbh Rådhusplads, fra sidste års hjemløsedag.(qwe(qwe(qwe(39)
Jeg skal gerne gemme bladet, til en der vil have det.*131*
FrkHansen
27-09-2010, 01:37
Nej hvor fint! Jeg vil fluks købe et eksemplar, til at vise frem når jeg skal spørge min lokale garnbutik om de vil donere til den gode sag.
bubbihund
27-09-2010, 01:55
HOVSA!! Var det nu?!? Jamen, så skal bladet da købes imorgen!!!!
Tak fordi du mindede mig om det *131*
hundeuld
27-09-2010, 08:08
Hvor tiden altså løber*141*så er det i dag det kommer i bladet..
Thomas' mormor
27-09-2010, 08:43
Ja, det er i dag Varmestuestrikkerindlægget er i. Og jeg vil allerede nu afsløre at billedet fra hjemløsedagen sidste år på Råhuspladsen er i bladet. Tina, Lause og Spirrevip - i er også i HV. Artiklen handler om alle de forskellige tiltag, der strikker i en god sags tjeneste. Det bliver spændende at se hvor mange, nye medlemmer og strikkere det giver.
uhh, så skal bladet da købes idag...((O))
bjergged
27-09-2010, 09:51
Så ved jeg da hvor frokostpausen skal gå hen *131*
Ned til bladdealeren ((O))
jeg har også købt det, hendes verden bliver nok udsolgt i denne uge(39)
hundeuld
27-09-2010, 15:45
Så er bladet kommet til min postkasse, herligt vi er omtalt...TAK Tove*131*
Strikkelene
27-09-2010, 15:54
Jeg skal også snart ud at købe det, når jeg alligevel skal over i Superbest og købe ind.
hundeuld
28-09-2010, 12:05
Jeg har lige fået en opringning fra Hendes verden, de bliver bombarderet med opringning ang. varmestuestrik, så nu ligger de noget ud på deres webside om vores varmestuestrik inden for 2 timer, så hold øje med http://www.hendesverden.dk/(H)
De har udskrevet en konkurrence med at sende billeder ind af det du har lavet for en god sag...
bjergged
28-09-2010, 12:08
Jeg har lige fået en opringning fra Hendes verden, de bliver bombarderet med opringning ang. varmestuestrik, så nu ligger de noget ud på deres webside om vores varmestuestrik inden for 2 timer, så hold øje med http://www.hendesverden.dk/(H)
*213* DET er da bare fantastiskt (H)
Min lokale blad dealer havde udsolgt af bladet i går, hun spurgte mig om jeg vidste om der var noget specielt i for der var rigtig mange der ikke plejede at købe bladet der var kommet (R) Så jeg må til en fremmed dealer i dag.... håber så at finde bladet (awd
Heddimor
28-09-2010, 12:10
Hvor dejligt..kors Bente på dette foto slæber du på en kasse sammen med en anden til mændenes hjem ..fedt stemningsbillede((O))
http://www.hendesverden.dk/handarbejde/strik-for-en-god-sag/
hundeuld
28-09-2010, 12:28
Det var 100 par strømper til mændenes hus 100 år fødselsdags som Thomas`mor og jeg slæber på , Søren og Jens var også med den dag hvor vi fik nogen gode kontakter.(H)Jens var fotografen - Søren banede vej..
allykatt
28-09-2010, 13:22
Hvor er det dejligt med den omtale vi får, måske folk så får øjnene op for hvor mange der virkelig har brug for noget hjælp i det Danske samfund.
Jeg bliver så dårlig når jeg går rundt i København, og ser alle de hjemløse og folk på gaden nærmest spytter efter dem. De skulle skamme sig, for der ligger en (som regel) slem oplevelse til at de er blevet hjemløs, man vågner jo ikke bare op en dag og siger, "nå jeg tror sørme jeg vil være hjemløs fra nu af"...
Jeg er meget glad for at se der bliver sat fokus på at andre laver noget til disse mennesker. Jeg arbejder med misbruger der også har psykiatrisk diagnose dog er de ikke hjemløse..men men det er ikke et liv man misunder disse mennesker. Mit arbejde giver hverdag mening for mig. Og glæder mig over at andre kan sidde og lave så flotte dejlige ting til andre mennesker som intet har.(39)
Strikkelene
28-09-2010, 14:10
Skal man bare vise dem et hvilket som helst billed af noget, man har lavet? Eller skal man strikke f.eks. et par sokker efter den opskrift, de viser og så lægget et billed af dem ind bagefter?
Jeg kunne jo sagtes lægge et billed af en hue/halstørklæde/mine hakkevanter ind.
Man behøver ikke følge disse opskrifter, de er ment som en hjælp til den der ingen har !!
Nu har jeg lagt et billed ind.
Nye strikkere kunne jo også være nogen med et kæmpe garnlager*120*
(H)Kom nu og vær med til at vise hvad du har lavet af strik til de hjemløse - det tager kun lige 5 min
(H)Kom nu og vær med til at vise hvad du har lavet af strik til de hjemløse - det tager kun lige 5 min
at handle i Fakta !!!!
hundeuld
28-09-2010, 18:27
He he Tina
Ja gå ind og læg jeres billed der i har billederne her fra kasserne ((O))
bubbihund
28-09-2010, 19:07
Nu er det altså ikke for at være negativ eller noget (n)
Men ØV altså....nu havde jeg fået tiltusket mig det ALLERSIDSTE eksemplar i min lokale kiosk og sat mig godt til rette med bladet i skødet og dejlig drikkelse indenfor rækkevidde, for NU skulle jeg da læse en to-siders artikel med "Tina, der har strikket over 500 huer" og alt det andet gode der bliver lavet fra alle de andre fantastiske varmestuestrikkere (k).
Men men men...så var det KUN en lille bitte notits...øv altså - det kan Hendes Verden da ikke være bekendt.
Når nu Thomas' mormor har sat tid af til at blive interviewet og Hundeuld har sendt fotos osv, og så spiser de os af med sådan en kort lille kolonne!!
Ja, det er desværre den følelse jeg sad tilbage med (R)
Men så er det trods alt godt at læse her i tråden, at der alligevel har været en stor interesse (awd selvom jeg synes, at artiklen var MEGET nem at overse.
Strikkelene
28-09-2010, 19:17
Som de siger i reklamen: "Vi støtter rockens (Rokkens) talenter".
Jeg synes også artiklen i Hendes Verden er temmelig lille. Men mon ikke, der er nogen, der læser den alligevel. I brugsen i Vejgård var der stadig et par eksemplarer af bladet tilbage. Jeg købte det i går.
bubbihund
28-09-2010, 19:30
Som de siger i reklamen: "Vi støtter rockens (Rokkens) talenter".
Ha ha haaaaa...den var go' Strikkelene *120*
Strikkelene
28-09-2010, 20:22
Ja, jeg synes den reklame burde høre til på Rokken.
hundeuld
28-09-2010, 22:45
Ang. størrelsen af artikler .. de første gange rokken fik omtale troede jeg at det var en side, http://rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=141 men jeg er blevet klogere med årene*120*Nu siger en hver omtale stor som lille er god omtale (qwe
bubbihund
28-09-2010, 23:14
Ang. størrelsen af artikler .. de første gange rokken fik omtale troede jeg at det var en side, http://rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=141 men jeg er blevet klogere med årene*120*Nu siger en hver omtale stor som lille er god omtale (qwe
Ja, man bliver jo gudskelov klogere med årene *120* Men når nu det var min "jomfru"-artikel mht Rokken, så var det altså en lidt flad fornemmelse (R)
De har udskrevet en konkurrence med at sende billeder ind af det du har lavet for en god sag...
Er der nogen der ved hvornår konkurrencen slutter ?
Har lige været inde og kigge.
Og jeg kunne da godt tænke mig, at der var mange flere af jer, der lagde et billede ind af det varmestuestrik i har laver, for jeg ved jo at der rundt omkring bliver lavet rigtig mange flotte ting *107*
http://www.hendesverden.dk/
hundeuld
15-10-2010, 07:13
Nej det ved jeg ikke noget om Rysse..
Men nu har jeg da lagt et billed ind, så når i lægger i kasserne, så smid også billed ind på hendes verden om ikke andet så får at vi kan få lidt opmærksomhed for vores varmestuestrik..*120*i
hundeuld
20-10-2010, 08:47
Hiver lige den her frem igen (awd
Strikkelene
20-10-2010, 10:17
Jeg har altså ikke tid. Jeg venter besøg af min mor og søster resten af ugen. Ellers ville jeg gerne have lagt et billed ind.
Ja kom nu læg nogle af jeres varmestuestrikbilleder ind - det tager lige 2 min.
Vi laver så mange flotte ting, og det skal alle da have lov at se !!!!!!
lenemormeinild
20-10-2010, 16:35
Jeg har lagt et par billeder ind i denne uge hvor jeg aligevel har været inde på hendensverdens hjemmeside det tager jo blot et øjeblik at gøre det og jeg syntes bestemt det er en god ide at vise det frem vi laver, ja lad os være stolte af vores arbejde der gavner en god sag.
Så bare kom igang alle sammen((O))
Har I set, at der er nogle der har 'strikket' både hawaiiblomster og katte.
Gad vide hvilken god sag det er for ??
hundeuld
21-10-2010, 00:24
tja ja der er også kommet en kat ind*120*der er jo altid nogen der syntes det er sjovt at drille.(Å)
Klippegøj
03-11-2010, 15:18
Vil I tænke Jer: Jeg har liget fået en mail fra Hendes Verden at jeg er en af vinderne af en pung i konkurrencen om at vise sit velgørenhedsstrik frem.
Jeg tror det er første gang i mit liv at jeg har vundet en konkurrence, så jeg er helt overstadig!!
(men nu vil jeg også sætte mig stille ned og hæfte nogle vante-ender).
Tillykke med det Klippegøj.
hundeuld
03-11-2010, 15:26
Hvor er det fedt hjertelig tillykke til dig *131*
Klippegøj
03-11-2010, 15:33
Tak skal I ha' - det er sødt af Jer at sige det, når jeg ved at I også har deltaget.
hundeuld
03-11-2010, 15:34
Å det skal du ikke tænke på, når bare det er en rokker der vinder, så vinder vi jo alle sammen*307*
Rosendal
03-11-2010, 15:37
Også et stort tillykke herfra
Så har jeg også modtaget en mail fra Hendes verden. Jeg har også vundet en pund. Jubiiiiiiiii
Rosendal
03-11-2010, 15:49
Også et syort tillykke til dig
Tillykke tillykke til jer begge to *131*
bjergged
03-11-2010, 16:04
(z) stort TILLYKKE til jer begge.
Det er da bare Rokker-fedt at to af os har vundet ((O))
Får man måske at billed af gevinsten at se? (R)
Stort TILLYKKE til jer begge 2.
(qwe godt gået.
Jeg har også vundet en pung.
bjergged
03-11-2010, 16:34
Jammen Tina da (qwe
Tillykke til dig også *131*
Tillykke Tina
Sådan !!!!! Rokkerne kører med klatten. ((O))
tillykke med præmierne til jer alle tre(39)-var det vist nok(R)
Hjertelig tillykke alle tre.
Klippegøj
03-11-2010, 17:40
Det ér da fantastisk at alle 3 gevinster havner hos Rokken!!
Tillykke til Tina og Rysse også
Thomas' mormor
03-11-2010, 17:42
Stort tillykke til vinderne. Sikke meget, der kan komme ud af at strikke til en god sag.
Tillykke til dig også Tina
Hvor er det fedt at se der er 3 rokkere der har vundet (bdk
Det ér da fantastisk at alle 3 gevinster havner hos Rokken!!
Tillykke til Tina og Rysse også
Der var nu 10 punge til uddeling.
Der var nu 10 punge til uddeling.
Vi kan håbe på, at flere 'rokkere' opdager de har vundet.
Men 3 ud af 10 er da også meget godt gået !!
Strikkelene
03-11-2010, 19:13
Tillykke alle 3!
Jeg nåede slet ikke at være med fordi jeg havde så meget andet i mit hoved i de dage.
Så må jeg også hellere sige tillykke til dig, Hundeuld.
Jeg har været inde på deres side. Der er nemlig et sted, hvor alle vinderene af konkurrencer bliver offentliggjort. Men jeg kan ikke finde resultatet af denne. det kan være at det ikke er helt officielt endnu....
hundeuld
03-11-2010, 19:17
Hm(R) jeg har også fået mail....
Jamen tillykke med det Hundeuld. (xyk) Rokkerne kører bare det show her ....
hundeuld
03-11-2010, 19:19
Ja vi er ikke til at komme uden om*120*
Hjertelig tillykke Hundeuld.
bjergged
03-11-2010, 19:35
((O)) SÅDAN ((O))
Det er da bare for sejt med vores rokker *120*
Tillykke allesammen ((O))
Og så er jeg nødt til at indrømme, at jeg også har vundet en pung *120*
Kanon.. Tillykke med det Enaj. (qwe
bjergged
03-11-2010, 20:14
(qwe Enaj
mon der er flere rokker der har vundet?? *120*
Tillykke Hundeuld og Enaj.
5 ud af 10 gevinster til 'Rokken' - det er da godt gået (xyk)
Jeg har været inde på deres side. Der er nemlig et sted, hvor alle vinderene af konkurrencer bliver offentliggjort. Men jeg kan ikke finde resultatet af denne. det kan være at det ikke er helt officielt endnu....
Kunne du ikke linke til denne side Rysse ?
Jeg synes nemlig ikke, jeg kunne finde noget derinde i går.
Kunne du ikke linke til denne side Rysse ?
Jeg synes nemlig ikke, jeg kunne finde noget derinde i går.
Jo, det kan jeg da godt. Det er bare under konkurrencer. Scrol helt ned - her kan man se alle vinderne. Bare ikke til denne konkurrence.
http://www.hendesverden.dk/konkurrencer/vindere/
hundeuld
04-11-2010, 11:14
Vi er for nye vinder, så vi kommer nok snart(awd
Det var også det jeg regnede med. Men hvilken uge tilhøre vi. Konkurrencen startede i uge 39 og sluttede så åbenbart i går.
MissScarlett
04-11-2010, 15:45
Stort tillykke til jer alle. Jeg mener der også var en første præmie ud over de 10 punge?? (k)
bubbihund
04-11-2010, 20:33
HVOR ER I BARE SEJE!!!!! (k) Stort tillykke til Jer (qwe
hundeuld
06-11-2010, 14:53
Er der nogen af jer andre der har fået deres punge ?*141*
Jeg har ikke modtaget pungen endnu, men mon ikke den kommer i løbet af næste uge.
Har heller ikke modtaget noget endnu.
Der står på deres hjemmeside at der kan gå 2-3 uger og at den sendes direkte fra leveradøren.
hundeuld
08-11-2010, 09:31
OK så bliver det nok en julegave *120*
Spelsauen
08-11-2010, 18:13
I er vinder uanset... (z)
Jeg har modtaget min pung i dag. (H)
bubbihund
09-11-2010, 18:01
Jeg har modtaget min pung i dag. (H)
Tillykke *131* må vi seeeeeeeeeeeee? *141*
Klippegøj
09-11-2010, 19:45
Jeg har også fået min - men den er lidt svær at fotografere. Kan en anden vinder måske få noget ud af det??
Jeg har også fået min, og ikke for at være utaknemmelig - så er det ikke lige min stil, og den 'lukker' også skævt (Å)
Den ser sådan ud. Min er bare grå. http://www.madamechic.dk/shop/nova-bags-wiluna-3425p.html
hundeuld
09-11-2010, 20:28
Min er også kommet ((O))
bubbihund
09-11-2010, 21:17
Jeg har også fået min, og ikke for at være utaknemmelig - så er det ikke lige min stil, og den 'lukker' også skævt (Å)
Det er da bestemt ikke utaknemmligt! (n) smag og behag er jo gudskelov forskelligt - (p.s. den er heller ikke min stil) *120*
Det er da bestemt ikke utaknemmligt! (n) smag og behag er jo gudskelov forskelligt - (p.s. den er heller ikke min stil) *120*
Ja det har du ret i.
Hvis der er en af jer der er interesseret i den, så sig endelig til.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.