Se fuld version : spørgsmål til hjemmestrikket/hæklet sutsko
lenemormeinild
26-04-2010, 19:25
Jeg syntes jeg havde set et sted her på rokken om hvad man gjorde når man ville have de hjemmestrikke/hæklet sutsko skridsikre, men nu kan jeg ikke hitte det håber nogle kan hjælpe mig.
Mener evt. der var billeder af hvordan man smurte det på og hvad det hed og hvor det blev købt evt.
(24)så nu venter jeg bare på hjælp mens jeg *123456*og *306
Ikke nok med de bliver skridsikre men også lidt mere holdbare... når først man har fået dem på bliver de jo flittigt brugt...
Du kan købe latex i Panduro og det skal påføres 2-3 gange med en pensel... brug endelig en gammel pensel for den er kun til at smide væk efterfølgende...
Mon ikke det er det her du har set:
http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=17093
lenemormeinild
26-04-2010, 19:58
Tusind tak for jeres hurtige svar det var jo lige svaret så nu kan jeg få endnu større glæde af mine hjemmestrikke/hæklet futter *120*
Birgitma
26-04-2010, 20:23
Det billigste sted jeg har køb latex er ved impaz.
Jeg så det hos min garn-butik. Det var vist ligesom skridsikre sokker som man køber.
En lille flaske med div. farver som man så kunne lave hjerter, eller hvad man nu har lyst til med.
lenemormeinild
26-04-2010, 21:18
Takker for tippene og (qwe at vide hvor det er billigst
Kastanje
26-04-2010, 22:25
Jeg har købt latex på tube/flasker a la dem man får vinduesmaling i - så kan man lave mønster under sokkerne direkte fra flasken uden pensel. Min datter på 7 lavede selv hjerter under sine futter og under hendes lillebrors, lavede vi poteaftryk.
Kastanje - det var smart. Mon ikke man kunne finde en flaske at komme det i og bruge som du skriver.
Jeg bruger en teske til påsmøring. Hælder lidt latex af på sålen med teskeen og smører det ud med bagsiden. Teskeen er nem at gøre ren bagefter fordi den er af metal.
lenemormeinild
26-04-2010, 22:48
(qwe Dejligt med de godt tips, fra erfarene bruger af latex.
Jeg syntes jeg havde set et sted her på rokken om hvad man gjorde når man ville have de hjemmestrikke/hæklet sutsko skridsikre, men nu kan jeg ikke hitte det håber nogle kan hjælpe mig.
Mener evt. der var billeder af hvordan man smurte det på og hvad det hed og hvor det blev købt evt.
(24)så nu venter jeg bare på hjælp mens jeg *123456*og *306
Hej
Jeg har brugt det man har til at lægge i skuffer så gryder står fast i skuffer, det har jeg klippet ud i pasform til sutskoen og syet på ( mest til børn) det er virkelig skridsikker og holder rigtig længe. Jeg synes det er bedre end det man smør på
God Søndag
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.