PDA

Se fuld version : Ulle vil gerne videre :-))

strikkesinen
30-03-2010, 20:38
Hejsa allesammen

Nu har jeg jo boet hos Strikkesinen i et godt stykke tid, og det har skam været skønt at møde min brormand Julletrut, vi har fået snakket en masse, men nu er Julletrut blevet træt, og er gået i hi til næste Jul.
Jeg har så måttet sidde helt alene, og selvom der sker lidt at hvert her hos den skøre strikkesinen, ja så er jeg altså blevet lidt forskrækket. Kan I tænke Jer, hun har haft besøg at nogle små hønisser, hele denne weekend har de huseret her i huset, fra fredag til søndag, jeg er helt ør og bims i mit stakkels hoved, og brillerne hoppede og dansede på min næsetip, fordi jeg hele tiden blev så forskrækket da de to hønisser jo ikke ligefrem var rolige, de kom med mange underlige høje lydt *141**141*

Derfor har Strikkesinen og jeg fundet frem til, at når hun skal møde andre af Jer skør... åh nej, skønne Rokkere ved Ho Strik, så kommer jeg med, og én af Jer får mulighed for at give mig husly. Glæder mig allerede til at komme videre og møde nye rokkere og få flere dejlige oplevelser

Hilsen Ulle (z)

PS. Vi har tænkt på, Strikkesinen og jeg, at alle navnene på Jer der kommer, skriver vi på nogle små sedler, og så måske Jane til at trække et navn. Er der nogle af Jer som kommer, hvor jeg allerede har været på besøg???

Inge K
30-03-2010, 21:47
ja, jeg har allerede haft fornøjelsen af at have Ulle på besøg, så jeg synes en anden skal have chancen (xyk)

OPR1
30-03-2010, 21:51
Han startede sin rejse her

supersine669
30-03-2010, 21:56
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG.................

Jeg har ikke haft fornøjelsen endnu.(z)

jettefb.
30-03-2010, 22:02
Eller hvad med mig?
Jeg har 2 dejlige hunde som kan være selskab.

jettefb.
30-03-2010, 22:04
Eller hvad med mig?
Jeg har 2 dejlige hunde som kan være selskab.
Ups. Jeg læste ikke lige det med Ho.strik

strikkesinen
30-03-2010, 22:32
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG.................

Jeg har ikke haft fornøjelsen endnu.(z)

Så vil Ulle bestemt få det supergodt. Ved du hvad, vi skriver da bare Supersine på alle sedlerne *120**120**120**120* men det er vores lille hemmelighed ikke (31)(31)(31)

supersine669
31-03-2010, 18:56
Så vil Ulle bestemt få det supergodt. Ved du hvad, vi skriver da bare Supersine på alle sedlerne *120**120**120**120* men det er vores lille hemmelighed ikke (31)(31)(31)

Alletiders - elsker den slags hemmeligheder ((O)).

strikkesinen
01-04-2010, 00:50
Alletiders - elsker den slags hemmeligheder ((O)).

Ulle er bestemt sin egen herre, og han har luret mig over skulderen. Han har været på Rokken har han, og læst om Supersinen, han har også været igang med at læse Krea Skørs gæstebog m.m., så nu har han bestemt sig for, at han vil med Supersinen hjem og bo et stykke tid, det syntes han lyder til at være rigtig spændende. Samtidig mener han også at han kan få lært Supersinens drenge om hvad rigtige Rokkere er, altså dem med strikkepindene *120**120**120*

johnna
01-04-2010, 13:54
Er det snart ikke på tide at Ulle kommer til Fyn eller Sjælland ? (39)

Han kan da "tage skade" af at blive så længe hos alle de "skøre kvinder"
i jylland. (R)
Jeg går stærkt ind for at han kommer til København(39)og er sikker på at det kan lade sig gøre uden udgifter til transport *131*