PDA

Se fuld version : Kan ikke se billeder

Birgitma
18-03-2010, 17:11
Er det p.g.a oprydningen af nogle af billederne ser sådan ud, hvis jeg trykker på det kan jeg godt se det, men skal så trykke på hver enkel for at se dem alle.

http://rokken.dk/forum/attachment.php?attachmentid=41798&thumb=1&d=1268916542 (http://rokken.dk/forum/attachment.php?attachmentid=41798&d=1268916542)

I kassen til varmestuestrik ser billederne fra b.l.a Galleri og Hundeuld sådan ud, men de billeder Rita har lagt ind ser helt normalt ud, og kan ses som de plejer.

stumpe
18-03-2010, 17:33
Du er ikke den eneste, der ikke kan se billeder. Dvs, jo man kan godt se dem men så skal man trykke på hver enkelt så de kommer frem.

Hvad skyldes dette? Lidt træls, hvis man skal se en "serie"

avj
18-03-2010, 17:48
det problem har jeg også

klasus
18-03-2010, 18:41
Jeg beklager meget, men jeg kan ikke gøre noget ved problemet, da det ligger ud i internet browserne på de enkelte PC'er.

Som I måske tidligere har læst her http://www.rokken3.dk/forum/showpost.php?p=217583&postcount=16 skal cookies slettes, og tilladelser til nye samt pop-ups skal gives.

Der har dog været enkelte brugere (mig selv inklusive på den ene af mine maskiner) som har været nødt til at nulstille internet explorer helt.

Mht. hvordan man sletter div. indstillinger mv. kan jeg kun svare for Explorer da jeg pt. ikke kan overskue at skulle sætte mig ind i flere programmer.

Birgitma
19-03-2010, 11:54
[QUOTE=klasus;219501]Jeg beklager meget, men jeg kan ikke gøre noget ved problemet, da det ligger ud i internet browserne på de enkelte PC'er.

Som I måske tidligere har læst her http://www.rokken3.dk/forum/showpost.php?p=217583&postcount=16 skal cookies slettes, og tilladelser til nye samt pop-ups skal gives.

Der har dog været enkelte brugere (mig selv inklusive på den ene af mine maskiner) som har været nødt til at nulstille internet explorer helt.

Mht. hvordan man sletter div. indstillinger mv. kan jeg kun svare for Explorer da jeg pt. ikke kan overskue at skulle sætte mig ind i flere programmer.

Tak for svaret, jeg undede mig bare fordi det kun var nogle af billederne her inde og ikke alle sammen.

klasus
19-03-2010, 12:24
Tak for svaret, jeg undede mig bare fordi det kun var nogle af billederne her inde og ikke alle sammen.

Jeg kan godt forstå at du underede dig - Det gjorde jeg også, men efter at have brugt lidt tid i forsøg på at finde en rød tråd, blev jeg enig med mig selv om at tiden kunne bruges til noget sjovere og nulstillede derfor min browser, hvorefter alt virkede og jeg kunne se billederne.

Dette var sjovt nok kun på en af mine maskiner - De andre fungerede upåklageligt efter ændring af cookies.

OPR1
19-03-2010, 16:23
Jeg nulstillede også min browser med godt resultat

Birgitma
18-04-2010, 19:22
Er det kun mig der stadig ikke kan se alle billeder, jeg har prøvet de ting i har skrevet om men det er ikke blevet bedre, der var ingen problemer før oprydningen af rokken.

klasus
18-04-2010, 21:50
Er det kun mig der stadig ikke kan se alle billeder, jeg har prøvet de ting i har skrevet om men det er ikke blevet bedre, der var ingen problemer før oprydningen af rokken.

Tro mig - jeg hader at skulle sige det - men problemet ligger i din browser - den husker noget, den ikke skal huske (x) Har du prøvet at nulstille og derefter indsætte hhv. rokken.dk og rokken3.dk som tilladte sider??

Strikkelene
18-04-2010, 22:39
Jeg synes, at jeg sletter cookies hele tiden og jeg har sat Rokken.dk og Rokken3.dk som tilladte sider. Alligevel må jeg sommetider logge ind en ekstra gang, fordi jeg bliver smidt af igen, når jeg er logget ind. Og "ja", jeg husker fluebenet i "husk mig" hver gang. Det er noget af det første jeg gør, når jeg skriver "Strikkelene" + "kodeord".

Fine
18-04-2010, 22:42
Er der nogen der ved, hvordan man gør det, når man bruger Firefox?

OPR1
19-04-2010, 07:58
Er der nogen der ved, hvordan man gør det, når man bruger Firefox?

Jeg mener at du skal vælge Funktioner og derefter Ryd Historik

Birgitma
20-04-2010, 16:47
[QUOTE=klasus;223406]Tro mig - jeg hader at skulle sige det - men problemet ligger i din browser - den husker noget, den ikke skal huske (x) Har du prøvet at nulstille og derefter indsætte hhv. rokken.dk og rokken3.dk som tilladte sider??

Jeg ved ikke lige hvad der er sket har du lavet noget nyt de sidste par dage siden jeg spurgte forleden dag, hvis ja må du endelig ikke lave det om igen, for nu kan jeg se alle billeder igen ( og jeg har ikke lavet noget om ved browseren ) kunne heller ikke forstå det skulle være den, for der jeg skrev første gang d.18/3 gjore jeg som du sagde men det hjalp ikke på nogle af de 3 computer vi har.

klasus
20-04-2010, 17:04
Jeg ved ikke lige hvad der er sket har du lavet noget nyt de sidste par dage siden jeg spurgte forleden dag, hvis ja må du endelig ikke lave det om igen, for nu kan jeg se alle billeder igen ( og jeg har ikke lavet noget om ved browseren ) kunne heller ikke forstå det skulle være den, for der jeg skrev første gang d.18/3 gjore jeg som du sagde men det hjalp ikke på nogle af de 3 computer vi har.

Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at jeg IKKE har foretaget mig noget som helst mht. rokkens opsætning de sidste 2-3 uger - for når man gør det, skal man kunne tænke klart, og det har jeg vist ikke været i stand til *120* Det pokkers arbejde kan af og til gøre en helt (t) men hva' pokker, jeg ka' jo li' det jeg laver