PDA

Se fuld version : Impaz

MissScarlett
16-03-2010, 01:58
Jeg ønsker hermed at indstille Marianne Impaz til ROKKENS BEDSTE SERVICE PRIS.

Impaz
Isenvad - 7430 Ikast

www.impaz.dk (http://www.impaz.dk)

Jeg er blevet (qwe glad for at handle hos Impaz. Får altid super god service, hurtig levering og har du nogle spørgsmål, står søde Marianne med svar.
Jeg har været oppe og besøge Impaz, (qwe hyggelig forretning, med masser af dejligt garner og tilbehør.

Jeg sad en dag og kom til at mangle en rundpind, skyndte mig ind og bestilte hos Impaz, Fik dem dagen efter med posten.*131*

Glæder mig til at besøge Impaz igen.

Jeg kan varmt anbefale Impaz. *129**129**129*

Jyden
16-03-2010, 10:37
Jeg vil gerne tilslutte mig. Der er altid gode varer og god hjælp at hente i Isenvad. ((O))

kinoll
16-03-2010, 15:22
(awd(awd(awd
det kan jeg sagtens tilslutte mig.

marianne er bare (qwe på alle fronter.
har handlet med impaz gennem flere år, også gennem mit arbejde,
og der har altid været tjek på tingene og servicen er bare helt (xyk)
om jeg så lige har manglet et ældre strikkehæfte, så har marianne
da bare fundet det til mig (39)
(z)

Betteberg
16-03-2010, 19:01
Jeg kan kun tilslutte mig(39). Jeg har også fornylig handlet et par gange hos Impaz garn. Det var efter jeg blev opmærksom på butikken i en anden tråd her på Rokken.
Jeg har fået (qwe service de gange jeg har handlet hos hende og hun er så sød og hjælpsom. Garnet man køber hos hende kommer også hurtigt med (2), og det er dejligt. Man er jo altid så spændt på at se det man har købt. Også får man oveni købet også 10% rokkerabat. Det er ikke så ringe endda ((O)). Jeg har også returneret noget garn der ikke svarede til forventningerne. Pengene blev overført til min konto uden problemer ((O)).
Betteberg

kinoll
16-03-2010, 20:41
(awd(awd(awd
det kan jeg sagtens tilslutte mig.

marianne er bare (qwe på alle fronter.
har handlet med impaz gennem flere år, også gennem mit arbejde,
og der har altid været tjek på tingene og servicen er bare helt (xyk)
om jeg så lige har manglet et ældre strikkehæfte, så har marianne
da bare fundet det til mig (39)
(z)

glemte lige og skrive, at alle de pakker jeg modtager altid er så flot pyntet
med fsk. guld sommer fugle ell. skønne katte og alt mulig andet.

det er da bare ren hygge, at modtage såden en flot pakke *107*

strikketøsen
16-03-2010, 23:07
Vil blot erklære mig helt (awd i de foregående indlæg.
Jeg har handlet flere gange efterhånden hos Impaz og har altid fået en (qwe service - også pr. tlf. ved tvivlsspørgsmål. Alt er bare helt (xyk)

Sidder faktisk i øjeblikket og strikker på en lyserød babykjole til barnebarnet. Garnet er Lanett købt hos Impaz - og der var garn med til både kjolen og tilhørende cardigan plus ekstra garn til en lysegrå cardigan.

Jeg har også bestilt garn hos Impaz sidste år, hvor min gamle far gerne ville have hjælp til at bestille strømpegarn til hans venindes fødselsdagsgave. Af en eller anden grund er der altid røget så meget garn med i "kurven", at jeg har opnået fragtfri forsendelse .... (R) *141*

Tessie
17-03-2010, 20:21
Jeg kan kun tilslutte mig koret af rosende kunder. Jeg bestilte garn i går morges, og modtog det i dag. Det var garn, der var sat 50% ned, men alligevel fik jeg "Rokkerabat" på 10%.
Tak, for den fine og hurtige service.*116*

MissScarlett
21-03-2010, 20:36
(H)Hvor det glæder mig at se, Impaz's Rokkekunder tilslutter sig.*307* Dejligt at høre mere, om de forskellige erfaringer med den gode service.(qwe

MissScarlett
26-07-2010, 10:17
Jeg trækker denne frem igen(:).

Måske der er flere nye medlemmer der har handlet hos Impaz, med hendes (qwe service. Så måske du gerne vil tilslutte sig denne tråd.*131*

På forhånd tak *168*

Forsat god sommer. *129*

Strikkelene
15-08-2010, 13:42
Jeg vil også gerne støtte Impaz.
Jeg kan godt nok ikke huske, om jeg har handlet hos hende. Men det forekommer mig, at jeg engang fik en pakke, der var pakket ind i noget spændende papir (som Kinoll beskriver det).

Mon vi så skal til Ikast og overrække diplomet lige som vi gjorde i Ho i maj.

lenemormeinild
15-08-2010, 15:32
(H)Jeg har lige bestilt garn der fra for første gang og glæder mig til at modtage pakken jeg har nemmelig kun hørt en masse ros derfra så det skulle lige prøves.

Tove
15-08-2010, 23:02
Glæd dig bare, lenemormeinild - for du bliver ikke skuffet !

Super butik - både irl og på nettet - og endnu mere super service og venlighed (xyk)

lenemormeinild
16-08-2010, 00:05
Hejsa Tove
Ja det er altid rart at have noget at glæde sig til(awd

Birgitma
16-08-2010, 08:33
Jeg vil også gerne tilslutte mig koret, har kun handlet i netbutikken.

strikketøsen
16-08-2010, 10:57
Jeg vil også gerne tilslutte mig koret, har kun handlet i netbutikken.

Erklærer mig helt (awd - og tak Birgitma, fordi du fortalte mig om Impaz' tilbud.
Jeg bestilte for et større beløb i fredags og et noget mindre beløb i lørdags.
Så nu er jeg bl.a. en garnvinde og et krydsnøgleapparat rigere.(z)

Der er ikke noget, Marianne ikke kan klare, når man lige har nogle spørgsmål.(qwe

daisy
16-08-2010, 18:25
Da jeg så de mange roser til Impaz kiggede jeg på nettet óg besluttede, at tage til Isenvad i dag - hun har virkelig mange forskellige garner - på nettet faldt jeg for 8/1 multifarvede evilla - og den skuffede bestemt ikke. Der er en vildt flot efterårsgrøn, som jeg skal lave et eller andet projekt af.
Og hun er virkelig meget sød og hjælpsom - så jeg synes også at Impaz skal indstilles til pris for god service

Ejlskov
17-08-2010, 13:24
Jeg tilslutter mig nomineringen af Impaz.

I dag fik jeg mit første garn derfra. Perfekt, meget hurtigt og med en dejlig overraskelse i pakken.

MissScarlett
17-08-2010, 17:20
Så fik jeg bestilt igen, efter et par nætter med mareridt. Nu vil jeg sætte mig tilbage i sofaen og vente på (2)

lenemormeinild
18-08-2010, 16:54
Jeg tilslutter mig nomineringen af Impaz.

I dag fik jeg mit første garn derfra. Perfekt, meget hurtigt og med en dejlig overraskelse i pakken.

Jeg har også idag modtaget en super pakke med lækkert garn, men der er da ikke noget anderledes her end andre steder hvor jeg har købt garn på nettet og så spøger jeg dumt hvad var det for en overraskelse du fik i pakken???
Jeg er bare nysgerig...........................

MissScarlett
21-08-2010, 12:17
Jeg modtog min pakke torsdag. Hvor er det dejlige farver, glæder mig til at strikke dem sammen.(qwe

Tak til Marianne for gaven, og hurtig levering.*131*

Birgitma
26-08-2010, 14:21
Jeg har modtaget min pakke i dag, og får endda en lille en mere fra Marianne enden så længe. *120*