PDA

Se fuld version : Beskeder om svar på indlæg?

Myre
15-03-2010, 23:10
Hej

Er det muligt at blive adviseret med email, hvis der indgår nye svar på en tråd, man har deltaget i?

Det sker formentlig at tråde strækker sig over længere tid, og så ville det være rart at blive promptet, hvis der foregår noget igen. Jeg kan bare ikke finde ud af, om det lader sig gøre.

klasus
15-03-2010, 23:25
Jo du kan abonnere på en tråd - prøv at klikke på Emneværktøjer og tilmeld dig dette emne, så skulle resten sige sig selv - ellers spørger du bare igen

41663
Klik på billedet for at se det større

betteklaus
16-03-2010, 09:28
Men abbonnerer man på for mange, forsvinder de første. Mener jeg....

Myre
16-03-2010, 23:39
tak, det vil jeg gøre

dansbo
17-03-2010, 01:04
Hej, prøv at gør følgende:

Klik på "Min profil"

I kolonnen til venstre skal du derefter klikke på "Rediger egenskaber"

Nu kan du ændre egenskaber for din profil, og hvis du scroller lidt ned på siden, kommer der et afsnit der handler om "Abonnering på emner", og der kan du vælge "Øjeblikkelig opdatering via mail". Derved får du mail når der kommer svar i en tråd du selv har været inde og skrive i, uden du behøver at abonnere specielt på den. Du abonnerer automatisk, kan man sige, og får automatisk besked når nogen skriver i tråden.

Når du ønsker at afbryde abonnementet, kan du gøre følgende:
Klik på Min Profil
Scrol ned for neden og klik på "Se alle abonnerede emner"
Nu kan du "vinge af" hvilke du ønsker at slette og slutteligt forneden klikke på "Flyt til mappe..." og vælge "Slet abonnement". Klik på "Udfør", og de vil derefter blive slettet.

Håber det er til at forstå og at du kan bruge det til noget. Det er i hvert fald sådan jeg selv abonnerer på emner som jeg selv har deltaget i.(H)

Myre
01-05-2010, 18:02
Du kan tro, jeg kan bruge det til noget - tusind tak.

Jeg hører til dem, der har svært ved at få tiden til at slå til, så jeg er en sjælden Forum-bruger i sammenligning med de mere garvede her. Så er det super-skønt at få besked om, at nogen har reageret på ens indlæg.

Jeg har straks indstillet min profil.(qwe