PDA

Se fuld version : Vigtigt pga. Opdatering!!

klasus
07-03-2010, 00:24
Da vi nu har opdateret ALLE værktøjer på rokken, kan der være nogen der har problemer med et eller andet, og dette skyldes i næsten 100% af alle tilfælde cookies!!

Derfor har du problemer, så er du nødt til at slette den cookie der ligger på din maskine.

Beklager denne ulempe - men tør godt love at det nok ikke bliver sidste gang (33)

Mosterkoster
07-03-2010, 00:53
Tak for det Klasus. jeg var da helt bekymret hvis det skulle være sidste gang. (ghf (ghf

marion
07-03-2010, 01:07
har slettet cookies og kan stadig ikke uploade noget billede :-(

prøver lige herhttp://C:\Users\marion\Pictures\2010-03-06 strikkehæklesager

klasus
07-03-2010, 01:14
har slettet cookies og kan stadig ikke uploade noget billede :-(

prøver lige herhttp://C:\Users\marion\Pictures\2010-03-06 strikkehæklesager

Når jeg kigger på stien til dit billede, så peger den altså mod en mappe på et C-drev (formentlig din maskine)?? Har du uploaded billedet via administrer vedhæftede filer?

Strikkelene
07-03-2010, 01:14
Tak Klasus! Det hjalp, at jeg slettede nogle cookies. Så kunne jeg endelig logge ind her igen. Jeg har prøvet flere gange uden held.

marion
07-03-2010, 01:27
har prøvet forskellige metoder men den sidste var helt galt i byen :-) men må prøve imorgen igen måske det hjælper hvis jeg genstarter efter at have fjernet cookies...
ellers skriver jeg lige igen :-)

Zep
07-03-2010, 02:07
Så kunne jeg sørme også logge ind igen (H)

Tessie
07-03-2010, 12:41
Mon ikke der er mange der har problemer. En ting at at betjene en computer, men mange af os, er aldrig længere inde og "pille". Nu er jeg så heldig at have en hjemmeboende søn, der kunne hjælpe, men jeg syntes at der på forsiden burde være et link eller lign. der kan hjælpe i detaljer. Jeg havde ikke selv fundet ud af det.

Strikkelene
07-03-2010, 13:37
Det lykkedes mig at være logget på i nogle få minutter i går, så jeg kunne skrive en besked (nr. 5). Men så blev jeg smidt ud igen og prøvede at fjerne flere cookies. Men det lykkedes mig aldrig at logge ind igen. Indtil lige nu.

Lige nu bliver min skøre computer ved med at påstå, at jeg er ikke har internet forbindelse. Men så kunne jeg da ikke være logget på og skrive noget her, vel?

Hvor logger jeg nu ud henne? Der er ingen "log ud" nede til højre mere.

betteklaus
07-03-2010, 14:02
Jeg havde ikke selv fundet ud af det.
Jeg kan hller ikke finde ud af det. Et andet problem, når man abb. på emner plejer der at komme mails hver gang der er nyt. Det gør der stadig, men der er ingen brugbare link med.

klasus
07-03-2010, 14:19
Det er lidt forskelligt, alt efter hvilken browser man anvender, hvordan dette gøres, fx i Explorer 7 vælger du funktioner -> Slet browserdata og i 8 hedder den sikkerhed -> Slet browserdate.

HUSK: Når man foretager en fuld oprydning, forsvinder brugernavne og passwords!

Mht. til abonnementer og brugbare links:
Det skal der nok blive kigget på, men det kommer nok til at vare noget, for det ligger ikke øverst i bunken og den er stor - og lige nu savner jeg mine strikkepinde, så jeg ta'r nok en pause (R)

betteklaus
07-03-2010, 14:32
[QUOTE=klasus;217369]Det er lidt forskelligt, alt efter hvilken browser man anvender, hvordan dette gøres, fx i Explorer 7 vælger du funktioner -> Slet browserdata og i 8 hedder den sikkerhed -> Slet browserdate.

Tak for vejledningen. Det virkede også i Vista, slettede kun cokies og den var hjemme.

hundeuld
07-03-2010, 15:13
Kære Klasus
Skynd dig at få et par timer med strikkepindene *306så du da får lidt ud af dine weekend andet end rode med rokken.
Tusinde TAK*131*

BeNi
07-03-2010, 20:40
Det er lidt forskelligt, alt efter hvilken browser man anvender, hvordan dette gøres, fx i Explorer 7 vælger du funktioner -> Slet browserdata og i 8 hedder den sikkerhed -> Slet browserdate.

Mht. til abonnementer og brugbare links:
Det skal der nok blive kigget på, men det kommer nok til at vare noget, for det ligger ikke øverst i bunken og den er stor - og lige nu savner jeg mine strikkepinde, så jeg ta'r nok en pause (R)

Tak for det Hundeuld kalder "roderi".
Skynd dig at logge ud og find pindene frem! : )