Se fuld version : Løvtagssjal
Christel
04-03-2010, 01:32
Jeg er ved at gå igang med dette sjal
Men jeg har aldrig strikket efter diagram, og heller ikke efte ren engelsk opskrift. Jeg kan ikke gennemskue om man syr underkanten på til sidst, eller om man samler masker op og strikker det "omvendt". I opskriften står beskrivelsen nederst, og der står ikke noget om at man skal sy...
Er der nogen der har et bud på hvornår man skal strikke kanten?
*124*
Christel
04-03-2010, 01:36
Hmm, jeg kan se at man overhovedet ikke kan se mønstret på billedet, så er det jo ikke nemt at hjælpe...jeg kan ikke sætte billeder ind ser det ud til, er det noget der kommer når man har skrevet flere indlæg?
Der er et link til hjemmesiden her:
http://knittingasfastasican.com/forest-canopy-shoulder-shawl/
Sjalet er strikket i et stykke fra nakken og ned. Så du skal følge diagrammet, så kommer kanten af sig selv.
Strikkelene
04-03-2010, 11:36
Det er et meget sødt sjal. Men jeg kunne ikke finde opskriften. Jeg tror også, at kanten strikkes på helt automatisk.
Christel
04-03-2010, 11:47
Det er et meget sødt sjal. Men jeg kunne ikke finde opskriften. Jeg tror også, at kanten strikkes på helt automatisk.
Man skal købe opskriften og der er copyright på den, så jeg ville ikke lægge den ind til offentlig adgang - tak for jeres svar ((O))
Jeg er ved at gå igang med dette sjal
Men jeg har aldrig strikket efter diagram, og heller ikke efte ren engelsk opskrift. Jeg kan ikke gennemskue om man syr underkanten på til sidst, eller om man samler masker op og strikker det "omvendt". I opskriften står beskrivelsen nederst, og der står ikke noget om at man skal sy...
Er der nogen der har et bud på hvornår man skal strikke kanten?
*124*
Super at du bare kaster dig ud i at strikke efter diagram og så på engelsk selv om du aldrig har prøvet nogen af delene. (bdk
Jeg venter spændt på at se resultatet. Rigtig god fornøjelse .
Det er da en rigtig fin side med mange spændende ting.
Og sjalet du har købt er rigtig flot og som Lillebi skriver strikket fra nakken og ud, hvor borten så kommer af sig selv.
God fornøjelse med opskriften.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.