PDA

Se fuld version : Erfaring med Fame Trend?

Inliner
03-03-2010, 09:26
Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-Kattens/Fame-Trend.html

Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser. *151*

Nogle gode råd til hvad jeg gør?

Strikkelene
03-03-2010, 13:10
Tak for linket, Inliner!
Det er en tidrøver! Det er mange gode ting og garner.

Blomsten-Pia
08-08-2010, 16:24
(x)Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-Kattens/Fame-Trend.html

Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser. *151*

Nogle gode råd til hvad jeg gør?

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?

Strikkelene
08-08-2010, 16:30
Jeg kender desværre ikke det garn. Så jeg kan ikke hjælpe dig, Pia.

nanse
10-08-2010, 00:32
(x)

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?

høre jeres mening om Fame TREND , jeg har lige købt 8 nøgler og havde tænkt mig at strikke stjernesjalet af det *306... så ... hva synes I ... er det noget garn der kun skal bruges til små projekter ???? (x)

Blomsten-Pia
10-08-2010, 20:19
Ta'r lige tråden op igen. Er der virkelig ikke andre som har erfaringer (gode eller dårlige) med Fame Trend.............????????(x)

Kastanje
11-08-2010, 20:15
Jeg var helt vildt træt af de to nøgler fame trend, jeg har haft købt og strikket med - pludselig var der måske 3 meter, som var tyndt som SYTRÅD og vupti var det almindelig tykkelse igen over rigtig mange meter og så sytråds tykkelse igen....osv