Se fuld version : Erfaring med Fame Trend?
Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-Kattens/Fame-Trend.html
Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser. *151*
Nogle gode råd til hvad jeg gør?
Strikkelene
03-03-2010, 13:10
Tak for linket, Inliner!
Det er en tidrøver! Det er mange gode ting og garner.
Blomsten-Pia
08-08-2010, 16:24
(x)Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-Kattens/Fame-Trend.html
Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser. *151*
Nogle gode råd til hvad jeg gør?
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?
Strikkelene
08-08-2010, 16:30
Jeg kender desværre ikke det garn. Så jeg kan ikke hjælpe dig, Pia.
(x)
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?
høre jeres mening om Fame TREND , jeg har lige købt 8 nøgler og havde tænkt mig at strikke stjernesjalet af det *306... så ... hva synes I ... er det noget garn der kun skal bruges til små projekter ???? (x)
Blomsten-Pia
10-08-2010, 20:19
Ta'r lige tråden op igen. Er der virkelig ikke andre som har erfaringer (gode eller dårlige) med Fame Trend.............????????(x)
Kastanje
11-08-2010, 20:15
Jeg var helt vildt træt af de to nøgler fame trend, jeg har haft købt og strikket med - pludselig var der måske 3 meter, som var tyndt som SYTRÅD og vupti var det almindelig tykkelse igen over rigtig mange meter og så sytråds tykkelse igen....osv
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.