PDA

Se fuld version : Pandebånd sopskrift

githa
30-01-2010, 13:37
Er der nogen der vil dele en opskrift med mig ? jeg kan ikke holde ud at have hue på , men tænker at der må findes en opskrift noget lignende den Hundeuld har ...den dækker nemlig ørerne og fylder ikke mere end højst nødvendigt . Jeg har kigget på Garnstudio , men der er ikke lige noget jeg kan bruge ....Jeg har købt noget lækkert garn i vores lokale brugs Bedford hedder det , 75%uld og 25 % polyamid ....håber der er nogen der kan hjælpe

hundeuld
30-01-2010, 13:42
Du kan købe min opskrift her http://www.rokken3.dk/Butikken/default.asp?Show=030 pengene går til varmestuestrikkerns garn køb og rokkens drift.

githa
30-01-2010, 13:55
Kan man bruge det garn jeg har skrevet om? og hvis man indbetaler ( via bankoverførelse / kort ) hvor hurtigt får man opskriften sendt? Er det 30 den koster?

hundeuld
30-01-2010, 18:15
Opskriften er lavet sådan, at den strikkes på strikkepinde str. så der er mange muligheder i den...
Opskriften koster 30.- og ordnes over en mail hvor du får en faktura på beløbet. Når pengne er gået ind på kontoen, sendes opskriften på en fil, som regel den morgen pengene er kommet på kontoen((O))