Se fuld version : Møde frem i Ålborg d 18-1, kommer i avisen
MØDE FREM mandag den 18. januar. Der er strikkecafé inde på Café Ministeriet i Aalborg fra kl. 20.00-23.00
Jeg er i gang med, at lave en aftale med Nordjyske Stiftstidende. Kontaktede dem i går og venter på at høre mere i dag.
De er interesserede i at lave en udsendelse/artikel om vores arbejde.
Det vil være super godt, hvis så mange som muligt dukker op og deltager
bettina louise
13-01-2010, 13:30
jeg har sat kryds i min kalender , så jeg kommer (H)(z)
jeg har sat kryds i min kalender , så jeg kommer (H)(z)
(qwe godt
Glæder mig til at hilse på dig
Sikke fantastisk.
Håber det lykkes for dig, at få en aftale i stand.
Jo mere omtale Rokken kan få, jo bedre er det.
Super godt initiativ ((O))
Dette nedenstående er den første kontakt jeg har med dem, efter jeg henvendte mig i går...
Håber det bliver til mere
HAR kontaktet hende, så hun HAR fået mine telefonnumre
Hej,
Jeg kontakter dig som svar på den mail, du har sendt til NORDJYSKE Medier i Aalborg.
Jeg overvejer at lave en artikel om jeres arrangement på Café Ministeriet på mandag. I den forbindelse har jeg brug for lidt mere info - er der et telefonnummer, jeg kan kontakte dig på?
Mvh.
Tina Larsen
NORDJYSKE Medier
Strikkelene
13-01-2010, 15:31
Det lyder godt!
Jeg lover ikke noget, da jeg stadig er sneet inde hos min mor og ikke ved, hvornår jeg kan være tilbage i Aalborg. Men hvis jeg når hjem inden, så kan jeg godt tage en bybus til centrum og være med.
Bare lige for forhåbentligt at udrede en misforståelse (jeg har skrevet til olde66 også)
Strikkecaféen på Caféministeriet er IKKE et af Rokkens arrangementer.
Men alle er velkomne til at møde op til strikkecaféen - derfor synes jeg også det ville være lidt mystisk hvis det skulle bruges til at reklamere for Rokken.
Det er mig der har oprettet i kalenderen at der er strikkecafé, og jeg har nu forsøgt at udpensle der, at det ikke kun er for Rokkens brugere (:)
hundeuld
13-01-2010, 19:26
Nej det er det ikke, men man kan samles ved et bord som vi gør alle andre steder med sit varmestuestrik.*306og snakke om varmestuestrik...og ikke mindst hygge sig.(k)
Bare lige for forhåbentligt at udrede en misforståelse (jeg har skrevet til olde66 også)
Strikkecaféen på Caféministeriet er IKKE et af Rokkens arrangementer.
Men alle er velkomne til at møde op til strikkecaféen - derfor synes jeg også det ville være lidt mystisk hvis det skulle bruges til at reklamere for Rokken.
Det er mig der har oprettet i kalenderen at der er strikkecafé, og jeg har nu forsøgt at udpensle der, at det ikke kun er for Rokkens brugere (:)
Jeg har snakket med Hundeuld i denne skrevne stund.
Det jeg er i gang med at arrangere BLIVER til noget...
Det er bare i orden (:) Og selvfølgelig må varmestuestrikkerne samles om et bord - jeg håber det var okay jeg lige gjorde opmærksom på problemstillingen, for jeg synes det ville være synd hvis rokken tog æren for noget nogle andre har stablet på benene (ikke fordi jeg har noget imod rokken ;-) ) - og at der så blev splid på mandag (foran en journalist ;-) - sikke en artikel der så kunne blive om det! (Å))
Bare lige for planlægningsøjemed - så bliver der jo bestilt bord fra gang til gang, så er det meningen varmestuestrikkerne skal sidde sammen med "Strikkecaféen" eller sørger I for selv at bestille bord? (der plejer ikke at komme vildt mange til strikkecaféen, så det er forskelligt hvor mange der bliver bestilt til.
Det er bare i orden (:) Og selvfølgelig må varmestuestrikkerne samles om et bord - jeg håber det var okay jeg lige gjorde opmærksom på problemstillingen, for jeg synes det ville være synd hvis rokken tog æren for noget nogle andre har stablet på benene (ikke fordi jeg har noget imod rokken ;-) ) - og at der så blev splid på mandag (foran en journalist ;-) - sikke en artikel der så kunne blive om det! (Å))
Bare lige for planlægningsøjemed - så bliver der jo bestilt bord fra gang til gang, så er det meningen varmestuestrikkerne skal sidde sammen med "Strikkecaféen" eller sørger I for selv at bestille bord? (der plejer ikke at komme vildt mange til strikkecaféen, så det er forskelligt hvor mange der bliver bestilt til.
Den sover jeg lige på til imorgen, så skal jeg nok svare dig mere konkret...
Har lige haft en meget behagelig samtale med Tina fra Nordjyske Medier...
Hun og en fotograf kommer ind på Café Ministeriet mandag den 18. januar kl. ca. 20.00
Mød frem og vær deltag
*307*
hundeuld
15-01-2010, 21:25
Hvor bliver det spændene, lad os endelig vide hvor det bliver skrevet...(awd
Der er blevet reserveret et par ekstra pladser - så der burde være plads til os alle (:)
Strikkelene
17-01-2010, 18:04
Jeg når ikke hjem i morgen. Vi har stadig snefygning, kaos og massevis af driver. Og min mor tør ikke køre i sne mere. Jeg bliver et par dage mere inden jeg vender næsen tilbage til Aalborg.
Så er det blevet dage, hvor der bliver sat fokus på dette forum og "arbejdet" vi lægger for dagen
Sender en kopi af artiklen til Hundeuld, så kan hun sætte den ind hvor den passer...
Når jeg ved hvor og hvornår den kommer for dagen, skriver jeg det i denne tråd
Der er blevet reserveret et par ekstra pladser - så der burde være plads til os alle (:)
Tak for det Anita...
Glæder mig til at se dig igen
Beta og jeg havde snakket om at tage derud, men der er ingen af os som har lyst at køre den lange vej i dette vejr, så det bliver ikke til noget.
Janne
Strikkelene
18-01-2010, 18:56
Jeg er spændt på at læse om det senere!
Hav en god og hyggelig aften, I, der skal være der!
Super hyggelig aften inde på Café Ministeriet i går...
Fremmødt var Puskram og Bettinalouise samt jeg selv
Nordjyske Mediers fotograf var der kl. 19.55 sad og snakkede lidt, begyndte at tage billeder.. Tina kom kl. 20.05..
Da fotografen var gået sad vi og snakkede og jeg fortalte hende om rokken, havde printet historien ud om rokken som hun fik med hjem sammen med nogle specifikke spørgsmål Hundeuld havde svaret på. Hun var inde på Café Ministeriet i ca. 1 time.
Meget engageret dame, der ikke havde tvivlet på, at vores "arbejde" til de socialt udsatte skulle frem i lyset heroppe.
Hun regner med at artiklen kommer i avisen heroppe i morgen eller torsdag dog senest om 7 dage. Hun giver mig besked, når hun ved præcist hvornår den bliver bragt.
hundeuld
19-01-2010, 10:00
Glæder os til at læse om det (39)
bettina louise
19-01-2010, 10:34
jeg var til mit første møde og ihhhh hvor er jeg glad for jeg tog med.
det var utrolig hyggeligt og dejligt at møde de andre.
det var en stor succes .... *213*(k)*211*
jeg er varmestue strikker
Strikkelene
19-01-2010, 14:50
Min søster holder Nordjyske, så jeg vil bede hende om at gemme artiklen til mig, når den kommer i avisen.
Jeg ved nu, at det interview vi fik lavet i mandags, det kommer i Nordjyske Stitsftidende i den kommende weekend.
Jeg har aftalt med Hundeuld, at jeg sender det til hende. Så lægger hun det ind her på rokken, så alle de der har lyst har mulighed for at læse det..
hundeuld
20-01-2010, 10:59
Woouuw det er flot(39) , der er flere der læser avisen der , håber de bare lægger lidt ud på deres hjemmeside også..
hundeuld
24-01-2010, 15:21
Jamen se nu her engang http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c3479754%2c2875%2c4
TAK olde66 flot omtale *131*
Strikkelene
24-01-2010, 15:28
Det var flot!!!
Jeg er ked af, at jeg ikke kunne være hjemme sidste mandag og være med.
Havde ellers puttet artiklen i en kuvert, og var klar til at sende det til Hundeuld i morgen. *120*
hundeuld
24-01-2010, 18:20
Er det den samme artikkel der er i bladet ?
Jeg kan da sige velkommen til de 3 nye medlemmer der er kommet for Aalborg og omegn i dag..((O))
Og så endda helt uden et billede af mig :-)
hundeuld
25-01-2010, 10:41
Da jeg lagde linket ind her på rokken, var der 23 der havde læst indlægget, nu til morgen er det 166, slet ikke dårligt slet ikke dårligt...((O))
Det er præcis den samme artikel, som der er i avisen.
Har lige lavet et link til artiklen inde på Facebook.. *120*
Sikke en go artikel, dejligt med det fokus (39)
hundeuld
25-01-2010, 12:09
Facebook der har jeg også været og lagt indlæg ind både privat og varemstuestrikkernes garnkurv (H)
Hej.
Det er bare et kanon indlæg i Nordjyske.....Super med alt den positive omtale.....Lyder til at i har hygget jer.....Kunne desværre ikke ikke komme...håber der bliver en anden gang......
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.