Se fuld version : kalendertørklæde
Anna Østergaard
08-01-2010, 09:40
ja så blev mit kalender tørklæde færdig , har taget tre raporter fra da jeg syntes de var dumme at strikke, og den blev alligevel 2,40 lang så det er rigelig til mig tre gange rundt om halsen (H)
og vejret er jo lige til at få den på
Anna
Det er da megaflot---det har da været et stort arbejde?(39)
Det er et rigtig flot tørklæde. Er det et du kan dele opskriften på?
symadammen
08-01-2010, 10:34
(39)Rigtig flot tørklæde og et stort arbejde
Det ser super godt ud.
Minder lidt om "super-karla" bare i en aflang udgave.
Thomas' mormor
08-01-2010, 11:31
Rigtigt lækkert Anna Ø. Hvilket garn har du strikket det i ?
Det ser rigtig flot ud. Det tørklæde er på min to do liste sammen med en masse andre ting.
Anna Østergaard
08-01-2010, 14:18
hej igen og tak for kommentarer den er strikket i noget maskingarn 2 tråde , og den gav jeg 20 kr for i genbrug, jeg tror det er en blød bommuld, og der kan blive til mange endnu, men jeg strikker ikke flere i år he he
her lige garnnøglen der står ingenting på den men den er bare stor og rækker jo langt
Anna
hundeuld
08-01-2010, 17:11
Hvor er det elegant ..(39)
Rigtig flot tørklæde Anna.(39)
Hvilket år kalenderår har du brugt?
Det er flot! Det må være spændende at strikke alle de forskellige mønstre i stedet for at strikke 2,4 m af samme slags.
verdens bedste
08-01-2010, 17:49
Nej, hvor er det flot.det er noget af et arbejde. Men må være sjover at strikke forskelligt til så langt et tørklæde. (bdkV.h Verdens bedste
Hvor er det flot. Fik mig til at søge efter et der stadigvæk kunne fås gratis på nettet :D
Så til andre der gerne vil have en opskrift:
http://helylleeva.blogg.se/julkalender/
Opskriften er på svensk, men med gode diagrammer :) nu ved jeg hvad der skal i to-do kurven :P
mafalda
http://helylleeva.blogg.se/julkalender/
mafalda
Flot tørklæde. Det ku næsten være sjovt at lave som knit-along :)
Strikkelene
09-01-2010, 00:43
Det halstørklæde ser flot ud. Bare man kunne se det på et lidt større billed! Det virker ikke at klikke på det.
ja så blev mit kalender tørklæde færdig , har taget tre raporter fra da jeg syntes de var dumme at strikke, og den blev alligevel 2,40 lang så det er rigelig til mig tre gange rundt om halsen (H)
og vejret er jo lige til at få den på
Anna
Det er blevet superflot (39) Men hvad menes der med "Kalender tørklæde"?
Det er blevet superflot (39) Men hvad menes der med "Kalender tørklæde"?
Du starter d. 1. december med første mønsterstrik, d. 2. dec. strikker du næste stykke med et nyt mønster og så fremdeles. Prøv at se Mafaldas svenske link - det ser ud til at den har været bragt som en julekalender med et nyt mønster hver dag.
Du starter d. 1. december med første mønsterstrik, d. 2. dec. strikker du næste stykke med et nyt mønster og så fremdeles. Prøv at se Mafaldas svenske link - det ser ud til at den har været bragt som en julekalender med et nyt mønster hver dag.
Okaay det var en sød idé(awd
Flot tørklæde Anna.
Jeg er kun i gang med dag 13.
Anna tørklæde er ikke det som der bliver linket til.
Hendes er fra Slojdohantwerk i Sverige.
Mønstret var gratis fra 1. dec. - 26.dec. nu skal man købe det.
dorthe m
09-01-2010, 16:49
Rigtig flot halstørklæde, flot flot, det kunne godt rende hjem til mig
(qwe flot halstørklæde
Sikke et arbejde, du har lagt i det
Det er da et kæmpe arbejde med utroligt smukt resultat.
Godt Gået(bdk
Anna Østergaard
09-01-2010, 19:32
hej dorthe m ja der er altså rende masker i så hvem ved hvor den render hen , men håber nu den bliver hos mig he he
Anna
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.