Se fuld version : Sokkerproduktion
Thomas' mormor
28-03-2008, 11:24
Hej
Her ser i et lille udvalg af mine sokker, alle er strikket i Brugsens strømpegarn. Epedemien startede 26. februar '07, og jeg havde ikke regnet med at de blev så efterspurgte. I øjeblikket er jeg igang med produktion til april måneds fødselsdage. Hvem der har fået flest par - er da selvfølgerlig Thomas. ((O))
Er der noget skønnere - end når det man laver bliver rigtigt værdsat-og spørgsmålet om hvem der har fået flest(:)ja den er jo ikke svær,når man lige ser dit "kaldenavn"(ghf på Rokken,mon ikke det skulle være Thomas,den heldige dreng(40)
Fortsat god arbejdslyst med den flotte produktion af de herligste strømper
minniesmor
28-03-2008, 14:29
godt gået det er nogle meget fine strømper du der har fået lavet. (39)Jeg kan godt forstå at de er efterspurgte - jeg vil også helst gå i hjemmestrikkede strømper - det er meget svært at få nogle ordentlige til damer i div. butikker - det er kun sådan nogle tynde nogen hvis man vil have nogen med uld i.(qwe
knus og god week-end Anne (minniesmor)(asf)(asf)
minniesmor
28-03-2008, 14:33
hej jeg kan da godt forstå at folk er glade for dine strømper - de er da også super smarte(39)jeg går selv helst i hjemmestrikkede strømper - i øjeblikket har jeg desværre ikke nogen af de hjemmestrikkede - skal snart igang igen med at strikke nogen til mig selv (yvd)men jeg har jo lært herinde at man ikke må have ufoer liggende så jeg må lige være færdig med en jakke som jeg skal have på til min søns konfirmation d. 4. maj.
knus og god week-end Anne (minniesmor)(asf)(asf)
Fine strømper. Det der mønster/farvespil garnet giver, synes jeg er meget anderledes end det, jeg er vant til at få. Jeg har set at Strikke Marie bruger samme garn, og det ser rigtig flot ud. :-)
Nette
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.