Se fuld version : En kop Guldfisk ;-)
Hundeuld ved nok, jeg er glad for en kop kaffe *120* og den drikker jeg tit og ofte på min hjemmeside sammen med blomstervenner. Dertil kan denne kop, hun gav mig med hjem næsten ikke være mere perfekt (z) Og sandelig om ikke også jeg skulle fylde den med noget. Bilka i Ishøj var det rene slaraffenland i den retning og jeg kunne nemt have fyldt bagagerummet, hvis der havde været plads (R) Men til kaffekoppen valgte jeg en, jeg forelskede mig i i vinter og aldrig har haft før, nemlig "Guldfisk" (:) TAK til Damengen for "kaffen" *124*
hundeuld
21-07-2008, 13:24
Bare ærgeligt du ikke lige bor rundt hjørnet, så ville jeg komme og nyde en kop kaffe med dig og se på din blomst *153*
supersine669
21-07-2008, 23:16
WAUW siger jeg bare.....(bdk
Jeg er også meget meget glad for den Supersine (:) Den står på klaveret i lys men væk fra den brændende sol. Duer det ikke, må den i køkkenvinduet ((O)) Ja og så kunne vi også sidde og kigge ud på fuglefoderpladsen hundeuld (30) Den hænger og bliver lidt "vejrbidt" inden den skal i aktion... Og derfra kunne vi se videre på den kommende terrasse, hvor den skal over. Jojo vi kunne sagtens fordrive en masse tid med kaffe *125* Og *186* kunne kigge til Natlysene og høste Valmuefrø m.m. *131*
Det er godt nok en rigtig sød kop guldfisk ((O))
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.