Se fuld version : Goddag Efterår...
Elsebeth
18-10-2008, 22:13
Sad ude på min hoveddørstrappe i formiddags og fik øje på dette smukke våde Egeblad..
Ligenu regner det med egeblade og bøgeblade her og det er faktisk ufatteligt smukt at kigge på når det daler stille ned i alle tænkelige smukke gyldne farver.
Synes da lige I også skulle se det...
Hvem der bare havde regn af så smukke blade. Tak for synet (6)
strikketøsen
18-10-2008, 22:38
Jeg kan virkeligt godt lide efteråret for en stor dels vedkommende pga. det store væld af smukke bladfarver.
Men jeg holder også af den anden del af efteråret: - det er tid til at strikke (og nu også at lege med karton og papir), mens det blæser og styrter ned udenfor! (z)
strikketøsen
18-10-2008, 22:41
Jeg kan virkeligt godt lide efteråret for en stor dels vedkommende pga. det store væld af smukke bladfarver.
Men jeg holder også af den anden del af efteråret: - det er tid til at strikke (og nu også at lege med karton og papir), mens det blæser og styrter ned udenfor! (z)
Jeg ville finde nogle efterårssmileyer, som vist snart er de eneste, vi ikke har herinde og nu håber jeg, det lykkes:
strikketøsen
18-10-2008, 22:43
Jeg ville finde nogle efterårssmileyer, som vist snart er de eneste, vi ikke har herinde og nu håber jeg, det lykkes:
Jeg tror snart, jeg bare "går hjem"!
24905 24906 24907
symadammen
19-10-2008, 11:21
Smukt blad - ja efteråret er en rigtig smuk årstid når skoven står med røde gule og grønne farver. Heldigvis bor vi i et land med årstidernes skiften - der er jo heller ikke noget så smukt som når alt begynder at blive grønt tidligt om foråret.(40)
Sikke et fedt billede.....det er lige den slags billeder jeg er vild med...og også selv tager tonsvis af(z)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.