Se fuld version : Vi holder en mindre hær
Thomas' mormor
06-11-2009, 11:55
af riddere - de bliver nødt til at have egen kaserne, så meget fylder de. Ved sidste optælling var der ca. 700. De kan laves for meget små penge, 6,95 kr for 100 piberensere, der giver 67 mere eller mindre stridslystne banditter. Ideen stammer fra sidste århundrede, da Morfar var dreng i 50'erne.
*213*Den havde jeg glædet mig til at se; Men mon du vil lave et nærbillede af nogen af soldaterne, for de er svære at se på disse små billeder.
hundeuld
06-11-2009, 12:12
Ja vi må da have trin for trin....er alle de skønne ridder , som jeg har haft i hænderne også skøn jomfruen...og liget der hænger på borgen, jeg glæder mig jeg glæde mig((O))
hvor er de seje og en kanon god ide((O))
Thomas' mormor
07-11-2009, 10:30
*213*Den havde jeg glædet mig til at se; Men mon du vil lave et nærbillede af nogen af soldaterne, for de er svære at se på disse små billeder.
Lis Ai, da vi havde hentet garn hos dig forsøgte jeg at sende et par billeder til dig, men det havde jeg ikke stor succes med. Så du har været i mine tanker. Jeg har "truet" den førstefødte med, at han måske må komme forbi med sit super duper digi-kamera og filme - men jeg skal nok tage flere billeder - også nærbilleder.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.