Se fuld version : Hækle forum
Når jeg går ind i emnet "hækling" indikerer det at der findes 22 sider man kan læse på, men uanset hvilket side nr jeg klikker ind på kan jeg kun se første side ?? Nogen forklaring på det ??
Mvh
Janne
Strikkelene
24-10-2009, 21:37
Janne! Det er forskellige sider. Det er kun de 12 første tråde, der er de samme, fordi det er specielle tråde, som skal være der. Når du ruller længere ned på siden, så ser du, at de næste tråde er nye for hver side, du kommer ind på.
Den kan være, at Galleri eller Hundeuld kan forklare det bedre!
Når jeg går ind i emnet "hækling" indikerer det at der findes 22 sider man kan læse på, men uanset hvilket side nr jeg klikker ind på kan jeg kun se første side ?? Nogen forklaring på det ??
Mvh
Janne
Hvis du går ind i denne tråd, så kan du klikke dig ind på samtlige sider
http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=43
Når du klikker dig ind på første side i det emne du gerne vil læse, så kan du klikke videre ved at kigge til højre i læsefeltet. Der står alle siderne i nummerorden
Mvh
Janne
Janne, jeg giver dig helt ret - det kan være forvirrende, for de øverste indlæg "gentager" sig selv, når man vælger en ny side. Prøv at vælge et par forskellige sider, og rul lidt nedad, så vil du kunne se, at der er andre indlæg neden under top-indlægene, der alle starter med "Opslag: Rokken"
Det kunne være, at vi skulle overveje, at gøre det anderledes, men - kommer tid, kommer råd - så jeg håber, at det jeg har skrevet her kan afklare dine spørgsmål, eller skriver du bare igen - Du er altid velkommen*131*
Strikkelene
24-10-2009, 22:51
Ja, det var lige det, jeg prøvede på at forklare på en lidt "klodset" måde.
Tak for hjælpen. Jeg prøver igen ;-)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.