PDA

Se fuld version : Opskrift søges på strikket blomst.

Missive
20-10-2009, 23:21
Har du prøvet at strikke flower pacifier clip? http://farm3.static.flickr.com/2044/2423806899_1436a9b5ee_s.jpg

Jeg er helt vild med disse blomster og kunne godt tænke mig at strikke dem, men jeg kan ikke finde ud af at oversætte opskriften.

Så hvis der skulle være en som har opskriften eller som har lyst til at oversætte den til mig, ville jeg blive meget glad.

Jonet
21-10-2009, 00:13
Den er virkelig sød og jeg kan godt forstå du vil strikke den. Har du prøvet at se det lille video klip der ligger her http://www.youtube.com/watch?v=UdzwfoU2q3c (den er godt nok på engelsk, men hun fortæller hvordan den strikkes mens hun strikker). Hun forklarer lidt om mønstret og måske nok til at du kan gennemskue opskriften. Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.

Vh. Jeanet

githa
21-10-2009, 19:36
Hej ...efter at have set videoen er jeg kommet frem til dette : slå 10 masker op , strik1r ,1løst af , 1r , 1løst af , fortsæt til alle 10 masker er strikket , vend strikketøjet og strik som du lige har gjort : 1r ,1løst af ,indtil alle 10 masker er strikket ...klip snoren af 10 cm fra strikketøjet , træk en nål gennem maskerne , vend vrangen ud og træk sammen med snoren . Lav nu 4 blade mere og sy dem tilsidst sammen , så skulle du have en blomst .....

Missive
23-10-2009, 17:00
Tak((O)) Det må jeg prøve. Håber det lykkes mig.

Jonet
24-10-2009, 13:31
Missive du må skrive igen hvis du har problemer, så kan det være jeg kan hjælpe dig. Blev helt inspireret og tror jeg vil prøve at strikke den, men skal lige være færdig med noget andet først. Sådan er det altid med mig, for mange projekter, for lidt tid*120*
Vh. Jeanet

Missive
26-10-2009, 13:26
Missive du må skrive igen hvis du har problemer, så kan det være jeg kan hjælpe dig. Blev helt inspireret og tror jeg vil prøve at strikke den, men skal lige være færdig med noget andet først. Sådan er det altid med mig, for mange projekter, for lidt tid*120*
Vh. Jeanet

Åhh ja, det kender jeg alt for godt... Jeg skal selv lige være færdig med en poncho efter eget påfund, så der går nok lidt tid inden jeg prøver. Men det er bare (qwe at du gider at hjælpe mig, når jeg går igang. TAK.

milleanita
03-04-2011, 08:55
hejsa de der blomster ven hvor langt et stk skal man strikke og det ser da ud til at det er dobbelt vil du hjælpe mig syntes blomster er flotte mvh milleanita

githa
03-04-2011, 09:33
Har sendt dig en PB