Se fuld version : link til gratis hardanger mønstre?
Rosa Gerdes
25-02-2007, 18:38
Hejsa
Jeg er igang med en lille opgave i skolen, hvor jeg vil forene hardangerbroderi med båndbroderi. Jeg har lånt bøger på biblo men ville høre om der var nogle der kendte til steder på nettet, hvor der er mønstre til hardanger broderi som man ikke behøver at købe.
vh Rosa
(5)%
hundeuld
25-02-2007, 18:44
Vi har vores medlem confotoria hun syr de flotteste ting i hardanger, prøv at sende hende en PB (:)
jeg har nogle hæfter med hardangersyning, endvidere har jeg også en meget gammel tysk bog hvor der også er nogle kapitler med hardanger, sig til hvis du gerne vil låne, så sender jeg gerne det jeg har...står ikke selv lige for at bruge det.
Mange hilsener fra
Ulla Høi
http://www.haandarbejdsbladet.dk her er der et mønster på et foldegardin og en pude. Du skal gå ind under frie mønstre.
Rosa Gerdes
17-03-2007, 17:53
Det er nogle gode svar i er kommet med. Tak for det.(:)
Her er nogle billeder af de prøver jeg har lavet med hardanger og båndbroderi.
De bliver udstillet på Roskilde bibliotek d.7.-25. maj sammen med andet broderi.
luffedreng
17-03-2007, 20:36
det ser flot ud (bdk
Charitas
17-03-2007, 20:43
hold da op hele tiden kommer der ting til jeg aldrig har hørt om før rigtig flotte broderier du har lavet (qwe
hundeuld
18-03-2007, 10:57
Nu bliver jeg mere og mere overbevist om, jeg SKAL nå på biblioteket i roskilde, jeg glæder mig til at se det (H)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.