Se fuld version : Kan ikke få lov til at sende mail
hundeuld
10-08-2009, 12:05
Er der nogen af jer der har one.com som hotel, der har problemr med at få lov til at sende jeres post her til formiddag ?
Jeg har, men er på arbejde, så jeg ved ikke, om jeg har problemer derhjemme *108*
hundeuld
10-08-2009, 12:10
Ja, der må være noget der ikke køre, jeg har nu 43 svar mail stående til afsendelse, men jeg får min post..
Min kloge mand siger lige jeg skal prøve en anden udbyder vi har *120*
Jes det virkede, så nu kommer de afsted, så det må være one.com der har problemer.
Har du været på deres hjemmeside og se, om der er problemer. Det kan være der står noget om opdatering eller lignende.
hundeuld
10-08-2009, 12:17
Uha de er ikke så flinke til at skrive noget der og siden det er blevet købt op, har det meste stået på engelsk, havde lige en brev veksling med dem for nogen tid siden, at det var for dårligt. De lovede at rette til dansk igen.
Hvis man har TDC som bredbåndsudbyder, forlanger de (desværre), at man anvender deres porte/adresser til at sende post med, hvilket formentlig er årdsag til at du kan modtage men ikke sende. Om det er opsætningen i dit mailprogram der skal ændres eller om TDC-har nogle forstyrrelser kan jeg ikke svare på, men at one.com sikkert er uskyldig denne gang er jeg næsten helt sikker på
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.