Se fuld version : hjææælp det er gået mig i blodet :0)
minniesmor
12-07-2009, 23:02
jeg fik en skøn *213*bog i fødselsdagsgave af mine søde veninder - Victorian Lace today (z)men vil lige bringe en advarsel til alle andre der overvejer at anskaffe denne bog - pas på den er meget farlig (n) er lige blevet færdig med mit første sjal (mangler lige at hækle en lille kant) og er nu igang med sjal nr. 2 (det skal min "kusine" have) og tænker allerede på det næste jeg skal i gang med (R)
knus Minniesmor *306
jeg kan kun tilslutte mig ovenstående det er en fantastisk bog også selv om man ikke får/kan strikket nogle af sjalerne, de billeder der er i bogen er små kunstværker så smukke så smukke
minniesmor
13-07-2009, 10:33
ja det har du ret i og når først man er kommet i gang med strikketøjet er det ikke til at stoppe igen (qwe jeg skal bare lige lave et til (R) og så også det der og det der og .........
knus Minniesmor*306
strikketøsen
13-07-2009, 10:40
jeg fik en skøn *213*bog i fødselsdagsgave af mine søde veninder - Victorian Lace today (z)men vil lige bringe en advarsel til alle andre der overvejer at anskaffe denne bog - pas på den er meget farlig (n) er lige blevet færdig med mit første sjal (mangler lige at hækle en lille kant) og er nu igang med sjal nr. 2 (det skal min "kusine" have) og tænker allerede på det næste jeg skal i gang med (R)
knus Minniesmor *306
(H) Ja, og når nu vi er flere af dine søde veninder, som véd, hvor meget du får fra hånden *107* - og at det første "sjal", som er et bredt tørklæde er et "par kanter" fra at være færdigt, så HUSK nu (det er min konstante "bøn":
Se så for "*151* (33) (F) :mad: *130*"
at få taget et par (1) (Læs: billeder!) af dét, du får strikket.
Enhver kan jo komme at påstå, at de har strikket dette og hint,
men når vi ikke får nogen billeder og se .... såååå *141* (x).
PS: Tak for den gode reklame for Victorian Lace Today.
Det kan ikke gøres for tit ((O))
minniesmor
13-07-2009, 16:21
øhhhhh jeg skal nok, jeg skal nok, men det skal jo lige være færdig først ikke(R)
nej reklame for Victorian Lace today kan der ikke reklameres nok for det er den skøøøøøøønnnnnneste bog jeg ejer (qwe
knus Minniesmor*306
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.